• برگزاری همایش آموزشی‌_توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری همایش آموزشی‌_توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران
  • همایش آموزشی‌-توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد
برگزاری همایش آموزشی‌_توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهرانبرگزاری همایش آموزشی‌_توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهرانهمایش آموزشی‌-توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

همایش آموزشی‌-توجیهی کارشناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

عصر نمایشگاه- همایش آموزشی‌_توجیهی کمیتۀ اطلاع‌رسانی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح چهارشنبه بیست و دوم فروردین‌ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، نشست آموزشی _توجیهی کمیته اطلاع رسانی به منظور آماده سازی اطلاع رسانان با حضور بیش از 200 داوطلب در سالن سورۀ حوزۀ هنری برگزار شد.

در این نشست نویسنده و کارشناس حوزۀ کتاب علی‌اکبر شیروانی با تاکید بر اهمیت حوزۀ نشر و کتاب به توضیح فضای کلی نشر کشور در روزهای اخیر پرداخت و در ادامه نیز آشنایی بیشتر مردم و اهل مطالعه را با این حوزه ضروری دانست.

وی با یادآوری نشست‌های گذشتۀ کمیتۀ اطلاع‌رسانی، دقت، آشنایی و دغدغۀ اعضای این کمیته را قابل تحسین دانست.

در ادامه مراسم علی اکبر تورانیان ; مدیر کمیتۀ اطلاع‌رسانی از اهمیت و جایگاه بالای این کمیته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سخن گفت و با اشاره به موفقیت این کمیته در دو سال گذشته از تعهد بالای اعضای کمیته قدردانی کرد.

وی کمیتۀ اطلاع‌رسانی را پیشانی و ویترین نمایشگاه خواند و با ارائۀ سخنانی نحوۀ برخورد با مراجعه کنندگان را بسیار با اهمیت دانست و افزود: کمیتۀ اطلاع‌رسانی با توجه به وظیفه‌ ذاتی اطلاع‌رسانی، بیشترین مواجهه را با مردم دارد و لذا مردم همه ساله بخشی از نظرات و انتقادات خود دربارۀ برگزاری نمایشگاه را به اعضای این کمیته منتقل می‌کنند.

تورانیان با اشاره به عزم بالای این کمیته برای برگزاری کامل و دقیق وظایف خود، از همۀ اعضای کمیته خواست تا نهایت سعی و تلاش خود را برای جبران کمبودها و نواقص احتمالی داشته باشند.

 روند اجرایی نمایشگاه و بیان نکات کاربردی اطلاع‌رسانی و توضیح درباره تغییر مکان نمایشگاه از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

همچنین در انتهای این مراسم، آزمونی شامل محتویات ارائه شده برگزار شد.

Copyright © 2016 - AsreNamayeshgah by Daustany