معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه « هنر من» ویژه هنرآموزان همدانی

عصر نمایشگاه- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری نمایشگاه « هنر من» ویژه هنرآموزان همدانی خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته معلم در مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدان برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه « هنر من» ویژه هنرآموزان همدانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, حسن آقایوسفی با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت مقام معلم «نمایشگاه هنر من» در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات همدان برگزار شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه 70 اثر هنری از  23 هنرآموز استان همدان ارائه شده است.

    وی با اشاره به اینکه  آثار هنرآموزان در زمینه‌های عکاسی، رنگ روغن، تصویرسازی، نگارگری، مدادرنگی، چهره پردازی، سفالگری و خوشنویسی است، افزود: یکی از برنامه‌های خوب پرورشی در مدارس، تشکیل نمایشگاه آثار دانش‌آموزان در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی است.

    معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین واسطه‌های انتقال مفاهیم تربیتی، دیدنی‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان است که این امر در نمایشگاه‌ها به خوبی اتفاق می‌افتد، به همین دلیل می‌توان گفت که نمایشگاه‌ها از نظر تربیتی و پرورشی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

    وی با بیان اینکه اگر بتوانیم نمایشگاه‌های ویژه هنرآموزان را تقویت کنیم، زمینه مشارکت و همفکری دانش‌آموزان را در بسیاری از فعالیت‌های دیگر فراهم کرده‌ایم، عنوان کرد: در چنین شرایطی انگیزه خوبی برای تلاش بیشتر دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

    یوسفی با اشاره به اینکه نمایش تلاش‌های دانش‌آموزان، بهانه‌ای برای فعالیت‌های مستمر و برنامه‌ریزی شده مربیان پرورشی در طول سال تحصیلی خواهد بود، گفت: برگزاری درست نمایشگاه‌ها به عنوان یک ابزار بیانی، تصویری، با توجه به شناخت کارکردهای این فعالیت و درک جایگاه واقعی آن در کنار سایر فعالیت‌های مدرسه می‌تواند در ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان اثرگذار باشد.

    وی در پایان با اشاره به اینکه خانواده‌ها نقش مهمی در کشف استعداد و نبوغ فرزندان خود دارند، خاطرنشان کرد: در کنار خانواده‌ها مجموعه آموزشی نیز به این مهم اهتمام ویژه داشته و از استعدادها حمایت لازم را می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت