افتتاح نمایشگاه عکس اولین بانوی جهانگرد ایرانی در تبریز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس اولین بانوی جهانگرد ایرانی از امروز سه شنبه به مدت دو روزدر تبریز برگزار می شود.

افتتاح نمایشگاه عکس اولین بانوی جهانگرد ایرانی در تبریز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، پوپه مهدوی نادر اولین بانوی جهانگرد ایرانی است که از فروردین ماه  سال 82 سفر دور دنیا با دوچرخه را آغاز کرد و جهانگردی او 16 ماه و 4 روز به طول انجامید .

    بانوی جهانگرد ایرانی که در طی سفر به دور دنیا 18 هزار کیلومتر رکاب زده است این روزها در تبریز حضور داشته و نمایشگاه عکس وی از سفر به دور دنیا  امروز افتتاح می شود.

    ماجراها و خاطرات سفر دختر جهانگرد ایرانی  در کتاب« مسیر صلح » در 156 صفحه با عکس های خود او از سفر دور دنیا به چاپ رسیده است

    وی در مورد سفر خود می گوید: زمانی که تصمیم قطعی برای آغاز سفر گرفتم می خواستم از کشور ترکیه  آغاز کنم ولی به علت شروع جنگ آمریکا در عراق و ناامنی های منطقه این سفر را از کشور ایتالیا آغاز کردم.

    مهدوی نادر گفت:  سفر دور دنیا با دوچرخه با شعار« « به نام عشق، دوستی و صلح جهانی» از ایتالیا آغاز شد و 16 ماه و 4 روز طول کشید و در این سفر کشور  فرانسه، ایتالیا، آمریکا، انگلیس، هاوایی، عربستان، هند و نپال، چین و کره جنوبی  را با دوچرخه رکاب زدم.

    پوپه مهدوی نادر به دختر صلح و سفیر صلح و دوستی در تمام جهان شناخته می شود وشرکت در اجلاس جهانی صلح جوانان آخرین برنامه سفر پوپه مهدوی به حساب می آمد.

    وی با حضور در این اجلاس از صلح برای تمام جهان سخن می گوید، او سفرش را با جنگ آغاز کرد و با صلح به پایان رساند. در اجلاس صلح جوانان در سال 1383 در کشور کره جنوبی از او به عنوان یکی از سه چهره صلح جهانی تجلیل شد.

    او حالا این روزها در تبریز حضور دارد و دوست دارد در نمایشگاه سفر به دور دنیا با مردم از تجربیات این سفر حرف بزند .

    نمایشگاه عکس سفر به دور دنیا با دوچرخه  در میدان ساعت- خیابان تربیت- کوچه کرباسی، خانه کلکته چی(صلح جو) روز سه شنبه و چهارشنبه  از ساعت 11 الی  19 پذیرای علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت