نمایشگاهی برای خانواده ها:

چهار نمایشگاه همزمان در شیراز

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه کودک و نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت و همچنین سومین نمایشگاه مادر و نوزاد به همراه نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه، تشریفات، سفره عقد، گل آرایی و خدمات مرتبط با زوج های جوان و چهارمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

چهار نمایشگاه همزمان در شیراز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از برگزاری این نمایشگاه ها در پنج سالن و فضای باز نمایشگاهی در مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع خبر داد و افزود: توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان، مادران و زوجهای جوان و به طور کل تمام اعضای خانواده بسیار حائز اهمیت است و می تواند نقش بسزایی در روند رشد و پویایی جامعه و پیشرفت کشورها داشته باشد. این 4 نمایشگاه همزمان آغاز به کار کرده اند و برای تمامی گروههای سنی و خانواده ها دارای برنامه و جذابیت خاصی است. و نیز می تواند برای کودکان و نوجوانان شادابی و نشاط به همراه داشته باشد؛ از این رو از عموم مردم استان فارس دعوت می کنیم از این نمایشگاه ها دیدن نمایند.

    سید محمود موسوی از اهداف برگزاری این چهار نمایشگاه نگاه ویژه به مسائل و نیازهای اساسی خانواده ها به خصوص مادر و نوزاد، کودک و نوجوان و زوجهای جوان و همچنین فراهم آوردن فضای مناسب برای حضور گروه‌های کالایی، خدماتی، آموزشی و مشاوره ای و توجه به سلامت روانی، سرگرمی و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برشمرد و گفت در این نمایشگاه تلاش شده با حضور مشارکت کنندگانی جهت ارائه کالا و خدمات به صورت اقساطی و بانک مهر اقتصاد جهت ارائه تسهیلات خرید کالا به رفاه اقتصادی خانواده ها نیز توجه شود.
    موسوی تشریح کرد چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا با حضور 132 شرکت از سراسر نقاط کشور که حدود 37 درصد آنها از استان فارس می‌باشند به نمایشگاه ملزومات جهیزیه و فروش اقساطی کالا با زمینه فعالیت تولید و عرضه انواع مبلمان، سرویس خواب، دکوراسیون داخلی، کالای خواب، سرویس آشپزخانه، لوازم خانگی ،فرش و لوازم دکوری و آتلیه، آرایشگاه، تشریفات مجالس، مزون عروس و... اختصاص یافته است .
    وی همچنین افزود سالن حافظ با مساحت 6 هزار متر مربع و با حضور 80 شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، قزوین، تهران، اصفهان، تبریز و شهرستانهای استان فارس که 66 درصد این مشارکت کنندگان از استان فارس می‌باشند با زمینه فعالیت آخرین محصولات و دستاوردهای پرورش کودکان از جمله نگهداری، ایمنی، هوش و استعداد و عرضه انواع اسباب بازی، بازی های فکری، آموزشی، پژوهشی، سیسمونی و اتاق کودک،  مراکز خدمات درمانی، خدمات و آموزش های مرتبط به مادران، کتاب کودکان و نوجوانان، نرم افزارها و ربات های آموزشی و ... میزبان عموم بازدیدکنندگان می باشد.
    موسوی با اعلام اینکه در حاشیه روزهای برگزاری این نمایشگاه ها جشنواره بزرگ خانوادگی برج دومینو و اَبر بازی های فکری و سرگرمی برگزار می‌گردد گفت تمامی علاقه‌مندان و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند تا روز جمعه مورخ 2 تیر 1397 همه روزه از ساعت 17 تا 22 جهت بازدید از این نمایشگاه ها به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت