چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور در مشهد برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه ساعت ۱۶ الی ۲۲ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز خواهد کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور در مشهد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، علیرضا هوشنگ‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در نشست خبری با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته 20 تا 23 تیر ماه ساعت 16 الی 22 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت:در این نمایشگاه باوجود اینکه محدودیت‌هایی که واحدهای تولیدی و نمایندگان کشورهای خارجی برای موضوع ارز و تحریم‌ها داشته‌اند باز هم تلاش‌های خوبی برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه انجام دادند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: تاکنون طبق آمار شرکت مجری این دوره حدود 120 شرکت‌کننده در این نمایشگاه داریم، همچنین نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین، فرانسه و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند.

    هوشنگ‌نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد نمایندگان اکثر استان‌های کشور مانند تهران، قم، اصفهان، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، قزوین، گلستان و خوزستان نیز در این نمایشگاه مشارکت داشته‌اند.

    وی عنوان کرد: این نمایشگاه در سالن‌های اصلی فردوسی و عطار به مساحت 14 هزار متر مربع برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان آخرین دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان در بخش تولیدات خوراک دام و طیور، افزودنی‌های خوراک دام، تولید دارو و نهادهای تغذیه‌ای، تولید کالاهای دامپزشکی، تجهیزات نگه‌داری، تجهیزات جوجه‌کشی و مرغداری، ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع کشتارگاهی، ماشین‌آلات پروش دام و طیور و سیستم‌های تهویه بوده است.

    هوشنگ‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در کنار آن کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

    وی بیان کرد: همچنین از هیات‌های تجاری و بازرگانی کشورهای همسایه در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده که حضور این افراد زمینه صادرات و تسهیل امور را فراهم می‌آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت