سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

نمایشگاه «فن بازار» بخش تعاون در زنجان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نمایشگاه «فن بازار» بخش تعاون در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه «فن بازار» بخش تعاون در زنجان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, علی پاکمنش صبح امروز در جلسه  هماهنگی  و برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه «فن بازار» بخش تعاون اظهار کرد: هدف از برپایی نمایشگاه توسعه تعاملات شبکه‌ای شرکت‌های تعاونی با یکدیگر و شناساندن توانمندی تعاونی‌ها در سطح عموم است.

    سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه حضور شرکت‌های تعاونی موجب می‌شود تا تعاونی‌ها با شناختی که از یکدیگر پیدا می‌کنند بتوانند از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه خود استفاده کنند؛ افزود: در نظر داریم نمایشگاه  فن بازار بخش تعاون  با مشارکت و همکاری خانه تعاونگران در مرداد ماه سال جاری  برگزار کنیم.

    وی با اشاره به اینکه  مهمترین دلیل برگزاری نمایشگاه مذکور را ترویج فرهنگ تعاون است؛ گفت: در واقع این نمایشگاه بهترین روش برای بیان توانمندی‌ها و بازاریابی تعاونی‌ها و معرفی آن به مردم است.

    در ادامه این جلسه احسان اعرابی رئیس خانه تعاونگران استان زنجان گفت: ما درصدد هستیم نمایشگاهی در راستای حمایت از کالاهای ایرانی تحت عنوان «فن بازار بخش تعاون»با مشارکت و حضور شرکت‌های  تعاونی و اتحادیه‌ها را در مرداد ماه سال جاری برگزار کنیم و امیدواریم این نمایشگاه به بهترین نحو و با حداقل هزینه برگزار شود.
    وی به برنامه‌های متعددی که در طی روزهای نمایشگاه پیش بینی شده  اشاره کرد و افزود: مراسم افتتاحیه؛اختتامیه؛ و همچنین برگزاری برنامه‌هایی برای جذب و جلب توجه بازدید کنندگان از جمله این برنامه‌ها است.
    رئیس خانه تعاونگران استان زنجان افزود: با ایجاد نمایشگاه فن بازار بخش تعاون بسترهای مناسبی برای ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات به منظور تعامل بیشتر و کشف توانمندی‌های تعاونی‌ها، پیش بینی شده است.
    اعرابی همچنین گفت: ظرف یک هفته  طرح نمایشگاه  را با برآورد هزینه و محل وتاریخ اجرای آن به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ارائه خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت