برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیه

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، دام و طیور ، ابزیان و دامپزشکی از ۲۲ لغایت ۲۵ ابان امسال در ارومیه بر پا می شود.

برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اطلاعات, رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی این مطلب را در جلسه بررسی و برنامه ریزی بر‌ا‌ی این نمایشگاه اعلام کرد و گفت یکی از ضروریات بخش کشاورزی استان استفاده از تکنولوژی و فناوری جدید روز است که ایجاد نمایشگاه های بخش کشاورزی می تواند زمینه ساز توسعه بخش کشاورزی باشد. اسمعیل کریم زاده افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در بالا بردن ضریب مکانیزاسیون و توسعه پایدار بخش کشاورزی نقش موثری دارد.

    او بیان کرد: شناخت بازار، جذب سرمایه گذاری کشاورزی، انتقال یافته‌های علمی و فناوری‌های نوین، معرفی و ارائه محصول، مذاکره و اعطای نمایندگی و ارتباط رو در رو و حضور در کنار رقبا از جمله اهداف مشارکت کنندگان در برگزاری این نمایشگاه است. مسئول اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه افزود: ایجاد نمایشگاه های بخش کشاورزی رویدادی بزرگی در استان می باشد و هدف از برگزاری این نمایشگاه ها ایجاد تغییر و تحول دربخش کشاورزی استان و دانش پایه کردن فعالیتهای کشاورزی و دامپروری است.

    محمد دیبایی ادامه داد: برای بهره مندی بیشتر بهره برداران و تولید کنندگان از فرصت به وجود امده در نمایشگاه نیز امسال برای اولین بار زمان برگزاری این نمایشگاه از اردیبهشت به ابان ماه موکول شده است که در صورت تقاضای بازدید کنندگان و بازخورد مناسب آن ، از سال آینده زمان برگزاری این نمایشگاه به آبان ماه تغییر خواهد یافت .

    * همایش فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در ارومیه برگزار می شود

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از برگزاری اولین همایش پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در شهریورماه سال جاری در شهرستان ارومیه خبر داد.

    رضا حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش معرفی پتانسیل ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با تاکید بر اولویت بندی برنامه ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در استان، اظهار داشت : با توجه به اینکه اقتصاد استان بر پایه کشاورزی است و سهل الوصول و زود بازده بودن طرحهای کشاورزی در مقایسه با سایر طرحها، اهمیت برگزاری چنین همایش هایی را در استان دو چندان می کند.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش در توسعه پایدار بخش کشاورزی استان ، اظهار کرد: استان آذربایجان غربی به لحاظ شرایط اقلیمی و پتانسیل های تولید انواع محصولات کشاورزی به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی در کشور مطرح است که در این زمینه نیازمند جذب سرمایه گذاری لازم جهت رشد و توسعه این بخش هستیم.

    اسمعیل کریم زاده گفت: 250 شرکت هلدینگ سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در سطح کشور شناسایی شده است .کریم زاده بیان کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی از پروژه های مورد سرمایه گذاری و اطلاعات سرمایه گذاران جهت برنامه ریزی و مشارکت در پروژه های لازم همچنین تهیه فیلم های مستند و کارگروه‌های تخصصی برای ظرفیت های کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت