در نمایشگاه الکامپ رخ داد؛

رونمایی از دو اپلیکیشن جدید وزارت صنعت

عصر نمایشگاه- تاکنون دو میلیون و ۵۰۰ هزار کالا در این اپلیکیشن ثبت شده است و ۸۰ هزار شرکت تمام اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند. در کالاهای وارداتی نیز خریدار می‌تواند با اسکن بارکد آن از قانونی بودن و اصل بودن کالا مطمئن شوند ضمن آنکه این اپلیکیشن کالاهای مشابه داخلی را نیز همزمان به مشتری پیشنهاد می‌کند.

رونمایی از دو اپلیکیشن جدید وزارت صنعت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، در نمایشگاه الکامپ وزارت صنعت، معدن و تجارت از دو اپلیکیشن خود رونمایی کرد. این نرم‌افزارها که در قالب دولت الکترونیک هستند با نام‌های ال‌کارت و حامیران به بازدیدکنندگان معرفی شدند.

    ال‌کارت کارت ویزیت دیجیتال است که با استفاده از آن می‌توان با اسکن QR اطلاعات بر فعالیت‌های هر وزارتخانه و سازمان دولتی در حوزه دولت الکترونیک را به دست آورد. اپلیکیشن حامیران نیز در حوزه اصالت کالا به مردم خدمات می‌دهد. با توجه به حمایت از کالای ایرانی دارندگان این اپلیکیشن بر روی موبایل خود می‌توانند با اسکن بارکدی که در بسته‌بندی‌های کالاهای ایرانی وجود دارد اصالت کالا را متوجه شوند و از خرید کالاهای تقلبی اعم از داخلی و خارجی رهایی یابند. تاکنون دو میلیون و 500 هزار کالا در این اپلیکیشن ثبت شده است و 80 هزار شرکت تمام اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند. در کالاهای وارداتی نیز خریدار می‌تواند با اسکن بارکد آن از قانونی بودن و اصل بودن کالا مطمئن شوند ضمن آنکه این اپلیکیشن کالاهای مشابه داخلی را نیز همزمان به مشتری پیشنهاد می‌کند.

    امیرحسین پیرمحمدصادقی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ وزارت صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا مهم‌ترین هدف این وزارتخانه را ایجاد یکپارچگی بین سازمان‌های تابعه و مدیران کل استان‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: ما در حوزه فناوری به دنبال این هستیم که همه خدمات وزارتخانه را در یک قالب به مراجعه‌کنندگان ارائه دهیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت را استخراج کنیم. امروز تمامی سازمان‌های تابعه و مراکز استان‌ها موظف به همکاری در این خصوص هستند.

    وی با اشاره به اتاق ابری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون ارتباط سیستمی‌ای بین سازمان‌ها و مراکز استان‌ها وجود داشت که مهمترین ضعف آن عدم داشتن روح و خشک بودن ارتباطات بود. ضمن آنکه در برخی از مواقع نیاز بود که مدیران، معاونین و روسای سازمان‌ها به صورت مستقیم و یا نفر به نفر با یکدیگر ارتباط داشته باشند. ما توانستیم با استفاده از اتاق ابری این مشکل را حل کنیم و امروز مدیران می‌توانند با استفاده از موبایل خود با دیگر افراد در دورترین نقاط کشور و حتی به صورت چندنفره و تصویری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

    وی ادامه داد: لینک خدمت نیز در غرفه وزارت صنعت فعال است و افراد می‌توانند با استفاده از اتاق ابری با کارشناس یا مدیر مربوطه ارتباط برقرار کنند و مشکل خود را برطرف نمایند ضمن آنکه به آنها کد رهگیری نیز داده می‌شود تا بعد از نمایشگاه به صورت ویژه درخواست آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت