اعلام دلایل تغییر زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی سالن‌های سینما

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی سالن‌های سینما، تئاتر و کنسرت درباره تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه گفت: زمان برگزاری این نمایشگاه به اوایل آذرماه تغییر پیدا کرده است و احتمالا با یکی از نمایشگاه‌های دیگر که در این زمینه فعالیت می‌کنند، ترکیب خواهد شد.

اعلام دلایل تغییر زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی سالن‌های سینما
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، زمان برپایی نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی سالن‌های سینما، تئاتر و کنسرت که قرار بود در دو بخش سرمایه گذاری، طراحی مهندسی و ساخت (ClNETECH) و مبلمان و تجهیزات (ClNEFUR) از 9 تا 11 مرداد ماه در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار شود، به تعویق افتاده است و احتمالا اوایل آذرماه برگزار خواهد شد.

    مدیر نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی سالن‌های سینما، تئاتر و کنسرت درباره علت تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه گفت: مجموعه «شهر آفتاب» که محل برگزاری این نمایشگاه است، برنامه‌ای در تغییر زمان نمایشگاه‌ها داشت زیرا چند نمایشگاه که در یک دسته بندی مشابه با ما قرار می‌گرفتند در آذرماه برگزار می‌شدند. به همین دلیل با توجه به اینکه با نمایشگاه تجهیزات ساختمانی هم پوشانی زمانی داشتیم و همچنین گرمای هوا و احتمال عدم استقبال مردم به این نتیجه رسیدیم زمان برگزاری این نمایشگاه را در آذر ماه و با ترکیب یکی از نمایشگاه‌های این حوزه برگزار کنیم.

    مهدی غفوری با بیان اینکه "قرار است با یکی از دو نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی فیلم و سریال و یا تجهیزات صوتی و صدابرداری که در آذرماه برگزار می‌شود ترکیب شویم" درباره حضور شرکت‌های خارجی در کنار تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه گفت: شرکت‌های خارجی در این نمایشگاهی که قرار بود از نهم مردادماه برگزار شود، حضور نداشتند. ما تلاش زیادی کردیم و شاید با نزدیک به 1400 شرکت خارجی مکاتباتی انجام دادیم اما هیچ کدام نپذیرفتند که در این نمایشگاه شرکت کنند و بیان می‌کردند که زمان برگزاری نمایشگاه کوتاه است و همچنین که وضعیت اقتصادی ایران مزید بر علت شد، با این حال همچنان در تلاش هستیم تا از شرکت‌های خارجی برای حضور در این نمایشگاه دعوت کنیم.

    او ادامه داد: در این میان خیلی از شرکت‌های ایرانی هم در زمانی که می‌خواستیم این نمایشگاه را برگزار کنیم به خاطر شرایط و فشارهای اقتصادی پیش آمده وضعیت خوبی نداشتند و بیان می‌کردند که کارمان را تعطیل کرده‌ایم یا حتی توان پرداخت مالی تبلیغات و حضور در نمایشگاه را نداریم.

    به گزارش ایسنا، این اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی سالن های سینما، تئاتر، کنسرت و اجتماعات است که در دو بخش: سرمایه گذاری، طراحی مهندسی و ساخت (ClNETECH) و مبلمان و تجهیزات (ClNEFUR) است که با توجه به تغییرات پیش آمده، قرار است اوایل آذرماه در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت