نمایشگاه "‌گل و گیاه" در رشت برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت:‌ نمایشگاه ‌تلفیقی شامل عرضه گل و گیاه،‌ صنایع دستی و سوغات ۹ مرداد در گیلان برپا می‌شود.

نمایشگاه "‌گل و گیاه" در رشت برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، عبدالله سلمانی‌زاده در رشت اظهار داشت:‌ نخستین دوره نمایشگاه ‌تلفیقی شامل عرضه گل و گیاه،‌ صنایع دستی و سوغات از فردا سه‌شنبه 9 مرداد با حضور فعالان این حوزه به‌مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ در این دوره از نمایشگاه که به‌صورت تجمیعی در سه حوزه مختلف برگزار می‌شود تعداد 150 غرفه نمایشگاهی با ارائه محصولات و آخرین تولیدات خود در حوزه‌های تعیین شده شرکت دارند.

    سلمانی‌زاده با تاکید بر اینکه این نمایشگاه به‌مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در رشت دایر است افزود: تولیدکنندگان حوزه‌های گل‌ و گیاه،‌ صنایع دستی و سوغات از شهرهایی نظیر اصفهان،‌ کرمان،‌ اراک،‌ اردبیل،‌ گیلان،‌ شیراز و تبریز در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی در مورد نحوه حضور و تعداد شرکت‌های گیلانی این دوره از نمایشگاه نیز خاطرنشان کرد:‌ حدود 15 شرکت فعال در حوزه‌های مربوط به تولید انواع گل و گیاه و صنایع دستی از گیلان در این نمایشگاه حضور داشته و به ارائه محصولات و دستاوردهای خود اقدام می‌کنند.

    سلمانی‌زاده با اعلام این خبر که نمایشگاه گل و گیاه،‌ سوغات و صنایع دستی برای نخستین بار به صورت همزمان در گیلان برگزار می‌شود گفت:‌ سال گذشته نیز در همین راستا تجربه بسیار موفقی در مورد برگزاری نمایشگاه تلفیقی سوغات و صنایع دستی در گیلان به‌دست آمد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در مورد ساعات ‌تعیین شده جهت بازدید شهروندان نیز ابراز داشت:‌ نمایشگاه گل و گیاه،‌ سوغات و صنایع دستی گیلان به‌مدت 6 روز از ساعت 17 تا 23 پذیرای علاقمندان این حوزه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت