با حضور استاندار قزوین:

دومین نمایشگاه بزرگ آثار هنری در قزوین گشایش یافت

عصر نمایشگاه- قزوین- در مراسمی با حضور استاندار قزوین دومین نمایشگاه بزرگ فروش اثار هنری استان قزوین با عرضه ۳۷۸ اثر هنری از ۱۷۲ هنرمند در قزوین گشایش یافت.

دومین نمایشگاه بزرگ آثار هنری در قزوین گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، در مراسمی با حضور استاندار، رئیس برنامه و بودجه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی، مدیرعامل شرکت شهرک های صعتی استان و جمعی از علاقمندان به هنر دومین نمایشگاه بزرگ فروش اثار هنری قزوین(اکسپو) با همکاری انجمن های هنری اداره ارشاد اسلامی استان قزوین در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین افتتاح شد.

    دراین نمایشگاه بزرگ بیش از 378 اثر هنری شامل هنرهای تجسمی، نقاشی، نگارگری، نقاشی خط، مسجسمه سازی و خوشنویسی(نستعلیق، شکسته و ثلث) و بخش عکس از 9 تا 12 مرداد ماه با شعار هر خانه یک اثر هنری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

    هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در مراسم افتتاح اکسپو اظهارداشت: بعد از 10 سال بزرگترین نمایشگاه هنری قزوین با حمایت استاندار، ارشاد، شهرداری و شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی، برپا شده و آثار ارزشمندی در کنار هم به نمایش در آمده اند.

    وی اضافه کرد: یک رویداد بزرگ هنری در قزوین شکل گرفته و امیدواریم بتواند تداوم یابد.

    طاهرخانی تصریح کرد: شعار سال حمایت از کالای ایرانی است و باید تولیدات هنری هم جدی گرفته شود و مورد حمایت قرار گیرد.

    وی اضافه کرد: اگر اقتصاد هنر فراموش شود دچار زیان خواهیم شد و خوشبختانه پتانسیل این را داریم تا یک نمایشگاه آثار هنری را در رقابت با کشورهای که اثار آنها که ارزش زیادی هم ندارد برپا کنیم.

    طاهرخانی یادآورشد: در بخش خوشنویسی 106 اثر از 66 هنرمند، در نقاشی 147 اثر از 56 هنرمند، در بخش عکس تعداد 25 عکس از 17 هنرمند، در حجم سازی 12 اثر از 6 هنرمند، در نقاشی خط 22 اثر از 9 هنرمند و مجموعا 378 اثر هنری از 172 هنرمند در معرض دید و خرید مردم قرار گرفته است.

    دومین نمایشگاه بزرگ اثار هنری از 9 تا 12 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت