ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی فردا آغاز می‌شود

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی فردا آغاز به‌ کار می‌کند.

ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی فردا آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، فردا همزمان با آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی؛ انواع وسایل و ملزومات منزل، لوازم خانگی، فرش و تابلو فرش دستباف، لوازم آشپزخانه، لوستر و چراغ های روشنایی، آینه شمعدان، مبل و سرویس چوبی، چینی و بلور، کالای خواب و لوازم تزئینی خانگی با تخیف ویژه برای خانواده‌ها و نوعروسان عرضه می‌شود.

    این نمایشگاه فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگوی تهران گشایش می یابد و تا 14 مرداد ماه دایر خواهد بود.

    در این نمایشگاه بیش از 120 شرکت تولیدی حضور و مشارکت دارند و محصولات خود را با حداقل 30% تخفیف و با شرایط ویژه برای زوج‌های جوان و تمامی کسانی که در شرف تشکیل زندگی هستند، عرضه می‌کنند.

    در ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی همچنین شرایط خرید با کالاکارت و تسهیلات بانکی اختصاص یافته برای خرید کالای ایرانی نیز در نظر گرفته شده  و شهروندان می توانند از این شرایط استفاده کنند.

    ارائه خدمات ویژه به نوعروس و دامادهای در شرف تشکیل زندگی، توجه به تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی، ارائه کالاهای 100% ایرانی با تخفیف ویژه به مصرف کنندگان بدون واسطه، کار آفرینی و ترویج یک حرکت اجتماعی و فرهنگی در زمینه ازدواج برخی از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی است.

    در این نمایشگاه علاوه بر جهیزیه، کالاهای مورد نیاز شهروندان نیز عرضه می شود و کسانی که قصد دارند کالاهای منزل خودشان را تعویض کنند و اجناس نو خریداری کنند هم می توانند از این نمایشگاه خریداری کنند.

    برگزاری جنگ های شادی با حضور هنرمندان و چهره های هنری شناخته شده کشور، برگزاری مسابقات مختلف، قرعه کشی و اهدای جوایز ویژه برخی از برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی است.

    ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی از 10 تا 14 مردادماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 21 (9 شب) در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو تهران آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت