مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

نمایشگاه فروش پاییزه در خراسان جنوبی برپا می شود

عصر نمایشگاه- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه در استان همزمان با ۱۳ شهریورماه خبر داد.

نمایشگاه فروش پاییزه در خراسان جنوبی برپا می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، محمد علی بیجاری ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در طول سال سه طرح نوروزی، ضیافت و محرم و صفر اجرا می شود، اظهار کرد: طی اجرای این طرح ها بخشی از کالاهای اساسی مردم همچون مرغ و گوشت منجمد، برنج و شکر توسط دولت تامین و بین مردم توزیع می شود.

    وی با بیان اینکه کسانی که ارز می گیرند در سامانه ثبت می شوند و موظفند کالاهای خود را تحت نظارت دولت توزیع کنند، افزود: اوایل سال گذشته بر اساس ابلاغیه مقام عالی وزارت کمیته پایش قاچاق در استان ها شکل گرفت.

    مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: بر اساس قانون کمیته پایش قاچاق مرسولات کشاورزی که کشف می شود توسط سازمان جهاد کشاورزی استعلام و اگر خارجی  و آلوده باشد قاچاق محسوب می شود.

    وی با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل کمیته تا کنون 216 پرونده به سازمان جهاد کشاورزی ارجاع شده است، گفت: در حال حاضر بنا بر مقتضیات زمانی خروج دام از کشور و به تبع آن استان ممنوع است.

    بیجاری با بیان اینکه خوشبختانه در خصوص توزیع مرغ مورد نیاز مردم هیچ نگرانی وجود ندارد و در تمام طول سال می توانیم عرضه داشته باشیم، عنوان کرد: در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ منجمد با قیمت شش هزار و 320 تومان در بین مغازه ها و با قیمت شش هزار و 620 تومان در بین مردم توزیع می شود.

    وی با اشاره به اینکه آخرین قیمت مرغ روز 10 هزار و 800 تومان بوده است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 50 عامل توزیع در سطح استان فعالیت می کنند.

    مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: نمایشگاه فروش پاییزه بین 13 تا 18 شهریور ماه نیز در استان برگزار خواهد شد.

    مهدی عصمتی پور، معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: در شهریور ماه  یا مهرماه سال جاری یک گلخانه الگویی در استان ایجاد خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی کشت گلخانه ها را به صورت کوچک مقیاس شروع کرده ایم و بانک ها هم موظف به پرداخت هستند، افزود: به سمت کشت محصولات جدید از جمله کینوا رفته ایم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت