با حضور مقامات ارشد وزارت صنعت؛

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- آیین گشایش بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف برگزار شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایران، با حضور مقامات ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد. قرار است وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم حضور یابد.

    نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف که­ از نظر کمیت، کیفیت و تولید، بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود، با حضور صدها شرکت و واحد تولیدی مناطق مختلف کشورمان، تا نهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از 670 شرکت تولیدی و صادراتی هنر-­ صنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت دارند و گنجینه‌ای از قالی های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.

    ­در بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ انواع فرش های دستباف مناطق مختلف ایران در اندازه ها و رنگ های مختلف، قالی و قالیچه و­­­تابلو فرش های مختلف­ در معرض دید مخاطبان قرار داده می شود.

    ­قرار است همزمان با برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ چندین هیئت­ بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان، با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

    همچنین همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که در آن علاوه بر تمرکز بر موضوع های تخصصی،­­ صادراتی و ­فروش داخلی، در بخشی دیگر از این نمایشگاه ­­که در فضایی بالغ بر 50 هزار متر مربع و در 13 سالن،­ نمایشگاهی برپا می شود­بهترین فرش های عتیقه و معاصر کشورمان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت