معرفی و انتقال فن آوری‌های بومی پلیس به جهان در نمایشگاه ایپاس

عصر نمایشگاه- مراسم اختتامیه نمایشگاه ایپاس(۲۰۱۸) تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در تهران امروز (جمعه) برگزار شد.

معرفی و انتقال فن آوری‌های بومی پلیس به جهان در نمایشگاه ایپاس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده ناجا با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) در مراسم اختتامیه نمایشگاه گفت:  مجموعه نمایشگاه در طول دوران برگزاری کارنامه رو به رشدی داشته است و هر بار به اهدافی که تعریف شده و مکملهایی که در ادامه راه اضافه شده در حال نزدیک شدن است؛ ولی تا رسیدن به نقطه اوج فاصله داریم. این حرکت رو به رشد نوید دهنده آینده روشن‌تری است .

    سردار سلیمانی گفت: مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی بیشترین تماس را با جامعه پلیس دارند و بیش از 20 درصد نقاط تماس حاکمیت با جامعه توسط پلیس انجام می‌شود و بیشترین سطح خدمات دهی را در کشور دارد؛ لذا برای پلیس مهم است که مراقبت کند از اینکه خدمت مناسب و به جا و با کیفیت برای مردم داشته باشد.

    معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: در این زمینه از اثرگذارترین عوامل موثر بر توسعه و کمیت بخشی، استفاده از حداکثر خدمات فناوری ها است؛ زیرا فناوری های پایداری که به اتکای ظرفیت‌های بومی شکل می گیرد که تحت تاثیر نوسانات تحولات سیاسی و امنیتی جهانی دچار فراز و فرود نگران کننده نشود.

    وی در ادامه تصریح کرد: ما با اعتمادی که به ظرفیت‌های کشور داریم مجموعه نمایشگاه را به عنوان نمادی از عرصه قابلیت ها و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و بیان نیازهای متنوع پلیس و حمایت از تمام مجموعه های هم راستا معرفی می‌کنیم.

    سردار سلیمانی تاکید داشت: معرفی فن آوری های بومی و ملی به منطقه و جهان و انتقال فناوری در حوزه های پلیسی ایمنی و امنیتی در داخل کشور، از نوع اهدافی است که دنبال می کردیم و در آینده نیز دنبال خواهیم کرد.  این نمایشگاه یک حلقه خاصی از طول زمان است که در حال برگزاری طی سالهای گذشته بوده است و مهمترین برنامه ما و در نگاه بعدی نمایشگاه، این موضوع است که تمام محصولات از ابتدا به مجموعه‌های نیروی انتظامی عرضه شود و کارشناسان، مدیران مربوطه بررسی کنند و با شرکت هایی که محصولات خود را عرضه خواهند کرد جلسه تشکیل شود. این موضوع را نخواهیم پذیرفت که محصولی عرضه شده باشد و نظارت ها و استانداردهای لازم را دارا باشد و همکاران ما بخواهند شبیه این محصول را از خارج کشور تامین کنند.

    معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان گفت: کار به همین جا ختم نمی‌شود؛ بلکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت پایدار است که مهمترین آن حمایت از موسسات و مراکزی است که تا به امروز در این خصوص فعالیت‌های مثمر ثمری در عرصه ایمنی و تجهیزات داشته‌اند.

    گفتنی است؛ در پایان مراسم اختتامیه از شرکت ها و غرفه های برتر در قسمت های مختلف تقدیر به عمل آمد.

    در این نمایشگاه 350 غرفه از شرکتهای داخلی و خارجی از 20 کشور با بیش از 5 هزار عنوان محصول و با حضور 193 برند تولیدات و خدمات خود در حوزه پلیسی، ایمنی و امنیتی را در معرض بازدید عموم قرار دادند.

    هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) از نهم مهر ماه با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولید داخی» در مصلی تهران آغاز به کار کرد و پنجشنبه 12 مهرماه به کار خود پایان داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت