افزایش ۱۰ درصدی متراژ برگزاری نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری

عصر نمایشگاه- برگزار کننده دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری گفت: در دومین نمایشگاه صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری شاهد افزایش ۱۰ درصدی مساحت فضای برگزاری این نمایشگاه در دو سالن نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب هستیم.

افزایش ۱۰ درصدی متراژ برگزاری نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه حامد ایرانی مدیر عامل شرکت برساز رویداد پارس و برگزار کننده دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری گفت: بعد از یک سال برنامه ریزی و زمینه سازی در حال برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری هستیم. این نمایشگاه شامل دو حوزه چاپ تحت عنوان IPAP و حوزه فرآوری و بسته بندی با عنوان  pacprocess است. نمایشگاه امسال از نظر مساحت فضای برگزاری  تقریبا 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که اگر شرایط اقتصادی بهتر بود بدون شک  شاهد افزایش بیشتری نیز می  بودیم.
    وی افزود: در حوزه فرآوری و بسته بندی شما تولید کنندگان ماشین آلات خط کامل  را دراین نمایشگاه شاهد هستید کسانی که صفر تا صد خط فرآوری و بسه بندی محصولات را تولید می کنند. به عنوان مثال ما شرکت هایی را امروز در نمایشگاه می بینیم که هم ماشین آلات پخت شیرینی را دارند و هم قالب گیری و خمیر گیری را انجام می  دهند و هم بسته بندی را در نهایت انجام می دهند. پس اصطلاح خط کامل به این معنی است. بعضی از دوستان گاهی سوال می کنند آیا این نمایشگاه قرار است نمایشگاه مواد غذایی باشد؟ که اینطور نیست و این دوستان شاید باید نگاه خود را به صنعت بسته بندی کمی تغییر دهند . صنعت بسته بندی از تولید شروع می شود. آنچه که دو سال است ما تلاش داریم متناسب با استاندارد های نمایشگاه اینترپک آلمان در این نمایشگاه عرضه کنیم و بحمدالله فکر می کنم موفق هم بوده ایم.
    ایرانی افزود: در بخش چاپ تمرکز ما بر روی چاپ های صنعتی و چاپ های مرتبط با بسته بندی به اصطلاح انعطاف پذیر می باشد که پاویون بسته بندی انعطاف پذیر را شما در نمایشگاه شاهد هستید.

    ایرانی در باره برنامه های جانبی نمایشگاه گفت: 6 کارگاه آموزشی همزمان با برگزاری این نمایشگاه توسط موسسات و واحد هایی که فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی انجام می دهند در حال برگزاری است. همچنین شاهد حضور هیات های تجاری  و میهمانان خارجی از کشورهای همسایه  با توجه به تبلیغات بین المللی که برای این نمایشگاه انجام شده است هستیم.
    ایرانی ادامه داد: وقتی ما به بحث چاپ می رسیم به گمان خیلی ها این یعنی چاپ کتاب و روزنامه و مطبوعات. آمار درستی ندارم ولی به نظر من شاید این حوزه ها 10 درصد از ظرفیت حوزه چاپ باشند و وقتی ما در خیابان قدم میزنیم به هر چیزی و هر جایی که نگاه کنیم نمودی از چاپ و بسته بندی را شاهد هستیم. و امروزه ما کالا ها را ابتدا با توجه به بسته بندی آن ها انتخاب می کنیم. طراح،  چاپخانه دار، تولید کننده کاغذ و مقوا، تولید کننده ماشین آلات بسته بندی، همه در فروش محصولات نقش دارند. بنابراین اگر این زنجیره در همکاری موفق نباشد ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم محصولات داخلی با محصولات وارداتی رقابت کنند و یا بازارهای صادراتی را توسعه دهیم. دنیای امروز عرضه محصولات با کیفیت پایین بسته بندی را نمی پذیرد. همه ما می دانیم پسته و زعفران و رب گوجه ما در دنیا بی نظیر است ولی باید بپذیریم بسته بندی های ما متناسب با بازارهای لوکس جهان نیست و دنیای امروز که مشتری حق انتخاب گسترده ای دارد توجه وتمرکز بیشتر به صنعت چاپ و بسته بندی غیر قابل انکار است.
    شایان ذکر است دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی  19 الی 22 مهرماه 97 در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت