رئیس فراکسیون تعاون مجلس در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ساختمان و عمران کیش مطرح کرد؛

پیشنهاد برای رفع مشکل صادرکنندگان صورت لایحه/ مجلس آماده قانونگذاری

عصر نمایشگاه- رئیس فراکسیون تعاون و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز درچهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران کیش از آمادگی مجلس برای قانون گذاری در راستای حل مشکلات صادرکنندگان خبر داد و گفت: این زمینه برای بخش خصوصی فراهم است تا برای رفع مشکلات صادرکنندگان حتی در قالب لایحه پیشنهادات خود را به مجلس ارائه دهند و مطالبات این بخش را دنبال کنند.

پیشنهاد برای رفع مشکل صادرکنندگان صورت لایحه/ مجلس آماده قانونگذاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، سید کاظم دلخوش رئیس فراکسیون تعاون و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  امروز درچهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران کیش از آمادگی مجلس برای قانون گذاری در راستای حل مشکلات صادرکنندگان خبر داد و گفت: این زمینه برای بخش خصوصی فراهم است تا برای رفع مشکلات صادرکنندگان حتی در قالب لایحه پیشنهادات خود را به مجلس ارائه دهند و مطالبات این بخش را دنبال کنند.
    سید کاظم دلخوش رئیس فراکسیون تعاون و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  امروز در حاشیه افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران کیش از آمادگی مجلس برای قانون گذاری در راستای حل مشکلات صادرکنندگان خبر داد و گفت: این زمینه برای بخش خصوصی فراهم است تا برای رفع مشکلات صادرکنندگان حتی در قالب لایحه پیشنهادات خود را به مجلس ارائه دهند و مطالبات این بخش را دنبال کنند.
    رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: پیش از این نیز مجلس در قوانین بودجه سالانه همچنین برنامه های پنج‌ساله توسعه حمایت از شرکت های دانش بنیان را پیش بینی کرده بود و اکنون در بحث سازه های جدید با تکنولوژی نوین مجلس آمادگی قانون گذاری در جهت حمایت و توسعه این بخش را دارد.
    این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات صنعت ساختمان در بخش صادرات از بخش خصوصی خواست تا برای رفع این ضعف ها مطالبه گر و فعال باشند.
    وی ادامه داد: بخشی از مشکلات مربوط به تحریم هاست و منشا خارجی دارد و بخشی نیز از مشکلات صادرات به کوتاهی های از داخل مربوط است که لازم است با حضور فعالان بخش خصوصی در اتاق تعاون و اتاق بازرگانی در جهت رفع این مشکلات تلاش هایی صورت بگیرد.
    دلخوش گفت: امروز این زمینه برای بخش خصوصی فراهم است تا برای رفع مشکلات صادرکنندگان حتی در قالب لایحه پیشنهادات خود را به مجلس ارائه دهند و مطالبات این بخش را دنبال کنند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت