دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری آغاز به‌کار کرد

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری صبح امروز (پنجشنبه، اول آذرماه) به‌طور رسمی گشایش یافت.

دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری آغاز به‌کار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه » به نقل از شانا، دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری دقایقی پیش با حضور احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و دیگر مدیران ارشد و فعالان صنایع نفت و گاز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

    حدود 250 شرکت داخلی که 90 درصد آنها از بخش خصوصی هستند و تعدادی از شرکت‌‎های دولتی از جمله شرکت ملی مناطق نفت‌‎خیز جنوب و شرکت ملی حفاری در دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری مشارکت دارند.

    کل فضای مفید نمایشگاهی 5 هزار مترمربع شامل سالن‎های خلیج فارس، کارون، خرمشهر و امام رضا (ع) است و یک هزار متر مربع فضای باز نمایشگاه برای ایجاد غرفه‎های شرکت‎های نفتی، مجموعه‎های بزرگ صنعتی، شرکت‎های سازنده قطعات و تجهیزات و همچنین تامین‎کنندگان کالا اختصاص یافته است.

    در حاشیه دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری برگزاری نشست‌های تخصصی، رونمایی از قطعات و تجهیزاتی که به تازگی تولید شده و در چرخه عملیات قرار گرفته‌اند، ایجاد زمینه لازم برای هم‌‎افزایی میان سازندگان و صنعتگران و شرکت‌های فعال در صنایع نفت، گاز، حفاری، پالایش و پتروشیمی درباره آشنایی با نیازهای آنها و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های سازنده از فرصت‌های مناسبی خواهد بود که در این نمایشگاه پیش‌‎بینی شده است.

    در نمایشگاه امسال با توجه به اهمیت ساخت داخل، با برنامه‎ریزی‎ و هماهنگی انجام شده با شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران به عنوان شرکت‎های پیشران در عرصه ساخت داخل و بومی‎سازی قطعات و تجهیزات، مقرر شد نمایشگاه اختصاصی این دو شرکت که هر ساله جداگانه برگزار می‎شود به‎منظور همسویی و هم‎افزایی بیشتر و بهینه‎سازی هزینه‎ها در یکدیگر ادغام و با همیاری شرکت نمایشگاه‎ها برگزار شود.

    دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری اول تا چهارم آذرماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‎ بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود. ساعت کار نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از ساعت 9 تا 17 خواهد بود و تمهیدات لازم برای ارائه توضیحات و آشنایی مراجعه‌کنندگان با این صنعت از سوی کارشناسان مجرب پیش‎بینی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت