انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی هیات مدیره جدید خود را شناخت

عصر نمایشگاه- نشست مجمع عمومی انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با موضوع انتخابات هیات مدیره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و اعضای این انجمن ۵ عضو اصلی و۲ عضو علی البدل هیات مدیره خود را برای یک دوره ۲ ساله انتخاب کردند.

انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی هیات مدیره جدید خود را شناخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه در ابتدای این نشست هیاتی برای مدیریت جلسه انتخاب شدند و فرهاد امینیان مدیر عامل شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران به عنوان مدیر جلسه هدایت این نشست را برعهده گرفت. در این جلسه که با حضورحدود 50  نفر از اعضا برگزار شد علی ابراهیم زاده به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن گزارشی از عملکرد هیات مدیره و برنامه های پیش روی انجمن را به حاضران ارائه کرد و تعدادی از اعضا سوالات خود را مطرح و پاسخ های خود را از سوی هیات مدیره دریافت کردند. در ادامه علی معین به عنوان بازرس انجمن و مهدی عباسی راد به عنوان خزانه دار گزارشی هایی را به اعضا ارائه کردند.

    سپس نوبت به کاندیداهای عضویت در هیات مدیره انجمن رسید تا معرفی کوتاهی از خود داشته باشند. کاندیداهای عضویت در هیات مدیره  انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران برای یک دوره 2 ساله  عبارت بودند از آقایان علی ابراهیم زاده از شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا، شهنام سپاسداراز شرکت بانیان امید، علی مرادی از شرکت سامع پاد نوین، ابوالقاسم سالاررضایی از شرکت میلاد مبتکر شرق، علی محتشم امیری از شرکت میلاد نور، کامبیز مهاجر از شرکت پیام نگاران، وحید طیبی نژاد از شرکت چیستا، مهدی عباسی راد از شرکت توسعه فرهنگ مهرپاد و خانم مریم توکلیان از شرکت آسیا پاسارگاد، که پس از معرفی کاندیداها رای گیری انجام شد.


    درنهایت از میان 48 رای اخذ شده از حاضران، علی مرادی از شرکت سامع پاد نوین با 34 رای، شهنام سپاسدار از شرکت بانیان امید با 29 رای،  علی ابراهیم زاده از شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا با 28 رای ، ابوالقاسم رضایی ازشرکت میلاد مبتکر شرق با 27 رای  و علی محتشم امیری از شرکت میلاد نور با 20 رای  به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره برگزیده شدند. همچنین مهدی عباسی راد از شرکت توسعه فرهنگ مهرپاد و وحید طیبی نژاد از شرکت چیستا به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت