رئیس جدید یوفی:

حضور خاورمیانه و آفریقا را در یوفی پررنگ تر می‌کنم

عصر نمایشگاه- رئیس یوفی در سال ۲۰۱۹ گفت: اولین هدف من این است که اطمینان حاصل کنم که من نماینده خوبی برای UFI و ارزشهای آن هستم و همچنین اطمینان حاصل کنم که خاورمیانه و آفریقا، که پتانسیل بالایی برای هر نمایشگاه دارند، در مقیاس جهانی در این صنعت حضور دارند.

حضور خاورمیانه و آفریقا را در یوفی پررنگ تر می‌کنم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه کریگ نیومن مدیر عامل مرکز نمایشگاهی ژوهانسبورگ، در سال 2019 ریاست یوفی را برعهده خواهد داشت و مسئولیت جدید وی از کنگره سالانه اخیر یوفی در سنت پترزبورگ رسما آغاز شد. مجله Exhibitionworld گفت و گویی با نیومن درباره اهداف و برنامه های وی  انجام داد که در شماره 33 نشریه نمایشگاه نیز منتشر شد. درادامه این گفتگو را می خوانیم.

    شما در سال گذشته رئیس بخش آفریقا و خاورمیانه یوفی بودید. چه تجربیاتی  از 12 ماه در این مسئولیت کسب کردید؟
    مرکز نمایشگاههای ژوهانسبورگ میزبان کنگره جهانی یوفی در سال 2017 بود و از ژانویه 2010 از عضویت UFI بهره مند شده است. این افتخار بزرگی است که به عنوان اولین رئیس آفریقایی UFI انتخاب شده ام  و از دیدگاه منطقه ما، این یک گام بزرگ رو به جلو است.
    در طول 12 ماه گذشته درک کرده ام که نه تنها خاورمیانه و آفریقا را نمایندگی خواهم کرد بلکه مسئولیت جدید در مقیاس جهانی است. مهارتهای ارتباطی موثر و دیپلماسی، همراه با تعهد نسبت به UFI و استراتژی ما (ارتقا، اطلاع رسانی و شبکه سازی) در نقش من به عنوان رئیس یوفی در سال 2019 حیاتی خواهد بود.
    برای شما شخصا چه معنایی دارد که اولین رئیس آفریقایی UFI باشید؟
    با صحبت کردن با کسانی که پیش از من این مسئولیت را داشتند، می توانم بفهمم که ریاست این انجمن در زندگی آنها تاثیر فوق العاده زیادی داشته است، و قطعا شرایطی بسیار خاص برای من است. واقعا یک افتخار است و من قصد انجام وظایفم را دارم، انجمن را در تمام فعالیتهای رسمی نمایندگی خواهم کرد و تمام توانم را صرف انجام این کار می کنم. و همانطور که هر رئیس یک دیدگاه خاص از تجربه  و فرهنگ خود به ارمغان می آورد، من با پیشینه و تجربه خودم در این مسئولیت خواهم بود. فضای زیادی برای رشد افریقا در صنعت نمایشگاه وجود دارد، همانطور که ما در ژوهانسبورگ و در کنگره جهانی به این نکته اشاره کردیم.


    لطفا کمی درباره خودتان برای مخاطبان ما بگویید.
    من پدر سه فرزند هستم، سفر ، ورزش و دو ماراتن علاقه های شخصی من هستند. من عاشق کاری هستم که انجام می دهم و با یک تیم فوق العاده همکاری می کنم. اما سپری کردن زمان با دوستان و خانواده تنها چیزی است که واقعا اهمیت دارد.

    وقتی انتخاب شما در سال گذشته اعلام شد، دکتر آندریاس گروچو، که در آن زمان رئیس UFI بود، شما را به عنوان "مرد عمل" توصیف کرد. در دوران ریاست شما چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟
    او درست میگوید، اما من همچنین "مرد اشتیاق" هستم. چون هر کاری که می کنید، اگر بخواهید آن را درست انجام دهید، باید درباره آن شور و شوق داشته باشید. اولین هدف من این است که اطمینان حاصل کنم که من نماینده خوبی برای  UFI و ارزشهای آن هستم. همچنین اطمینان حاصل کنم که خاورمیانه و آفریقا، که پتانسیل بالایی برای هر نمایشگاه دارند، در مقیاس جهانی در این صنعت حضور دارند. در ماههای اخیر، ما توانسته ایم یک مدیر جدید منطقه ای برای خاور میانه و آفریقا در دفتر دبی منصوب کنیم. ما در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک کنفرانس منطقه ای در بهار آینده هستیم و درباره طرحی عملی برای منطقه بحث و گفتگو و تصمیم گیری کرده ایم. من هیجان زده هستم که حضور این منطقه را در UFI پررنگ تر و بیشتر کنم.

    وضعیت کنونی آفریقا را در صنعت نمایشگاهی چگونه ارزیابی می کنید؟
    پتانسیل زیادی وجود دارد. پتانسیل افریقا در حال افزایش است و بسیاری از برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی مشغول کارهای بزرگ در این قاره هستند. آفریقای جنوبی بزرگترین بازار آفریقا است. اما آفریقا تنها آفریقای جنوبی نیست. بلکه در سه منطقه بزرگ، در جنوب صحرای آفریقا، صنعت ما هنوز در حال توسعه است. و در مغرب و مصر، شما چندین  شهر با نمایشگاههای خوب می بینید.

    نمایشگاه ژوهانسبورگ در چه شرایطی است و برنامه های آینده آن چیست؟
    کسب وکار اینجا خوب است. این زمان بسیار هیجان انگیزی برای ماست تا صدو بیست و پنجمین سالگرد  Rand show را در سال آینده جشن بگیریم. "Rand Show" هنوز هم به عنوان بزرگترین و معروفترین نمایشگاه لوازم مصرف آفریقای جنوبی شناخته میشود. ما حتی  انتظار داریم که برخی از فعالیتهای ما در ژوهانسبورگ رکوردهای جهانی را بشکند. بلند پروازانه است اما این فضا و ظرفیت وجود دارد.

    به نظر شما اکنون مهمترین چالشهای جهانی برای برگزار کنندگان نمایشگاه ها و سایت های برگزاری نمایشگاه چیست؟
    جهان در حال تغییر است و کسب وکار و صنعت ما باید به این تغییرات واکنش نشان دهد، همانطور که همیشه اینطور بوده است. نمایشگاهها، بازتابی از بازارهایی هستند که در آن حضور دارند. همچنین،پژوهش اخیر UFI  نشان میدهد که رقابت در صنعت ما در بسیاری از بازارها افزایش می یابد که به ادغام و تغییر رویداد ها و نمایشگاه ها به سمت دیجیتالی شدن بیشتر،  سوق داده میشوند. برای سایت های برگزاری ، سرمایه گذاری در فن آوری و همچنین امنیت در راس کار قرار دارند.
    چه توصیه ای به مری لارکین، رئیس بعد از شما در یوفی ، برای آماده سازی او در طول سال پیش رو دارید؟
    من از کار کردن با مری خیلی لذت میبرم و امیدوارم که بیشتر با او همکاری کنم، چون او عضو گروه سه نفره ریاست یوفی در سنت پترزبورگ شد تا برای سالی که او بعنوان رئیس UFI فعالیت می کند، آماده شود. من تمام تجربیات سالهای ریاست خود را با او در میان می گذارم، تا او بتواند برای نقش ریاست یوفی در سال 2020 آماده شود. اما مطمئنا او به هیچ توصیه خاصی نیاز ندارد.
    یک واقعیت مربوط به صنعت نمایشگاهی در مورد آفریقای جنوبی بگویید که در مورد کشور شما نمی دانیم؟
    آفریقای جنوبی میزبان پر افتخار یکی از بزرگترین نمایشگاههای معدنی جهان است که در مرکز نمایشگاهی ژوهانسبورگ برگزار می شود. معدن سومین صنعت بزرگ آفریقای جنوبی پس از کشاورزی و تولید، و تقریبا 10 درصد تولید ناخالص ملی این کشور را شامل می شود. آفریقای جنوبی بزرگترین تولید کننده اصلی پلاتین، با سهم 75 % از عرضه جهانی است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت