رایزن بازرگانی سفارت اتریش:

به دنبال برگزاری نمایشگاه های مشترک با ایران هستیم

عصر نمایشگاه- رایزن بازرگانی سفارت اتریش در تهران در جلسه ای با بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و معاون شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: نمایشگاه هایی همچون نفت و گاز، ایران هلث و صنایع غذایی که درایران برگزار می شود برای طرف اتریشی جذابیت دارد و طی سالهای گذشته شرکت های اتریشی در این نمایشگاه ها حضور فعال داشته اند و امیدواریم این روند بیش از بیش تسهیل شود .

به دنبال برگزاری نمایشگاه های مشترک با ایران هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، کریستف گرا‌‌ب مایر رایزن بازرگانی سفارت اتریش در تهران با اشاره به تنوع سایت های نمایشگاهی در تهران گفت: با توجه به زیرساخت و موقعیت مناسب و قرار گرفتن شرکت نمایشگاه بین المللی در قلب تهران ترجیح می دهیم تا بیشتر نمایشگاه ها را در این مرکز برگزار کنیم و این سایت نمایشگاهی جذابیت های خاص خود را برای مخاطبان دارد .

    ‌گراب مایر به این نکته اشاره کرد که شرکت های بزرگی دراتریش امر سازماندهی و برگزاری نمایشگاهی را دراتریش و کشورهای دیگر برعهده دارند و این امکان هم وجود دارد که طی یک همکاری مشترک طرف اتریش در ایران نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه مشترک کند. همانطور که در دوسلدورف آلمان نمایشگاه های مشترک زیادی را برگزار می کنیم .

    در ادامه این جلسه بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران به عزم جدی ایران برای توسعه صنعت نمایشگاهی به ویژه با مشارکت کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: ما صنعت نمایشگاهی را به عنوان کریدوری بر‌ای ورود به بازارهای جهانی می دانیم که در این بین ایجاد پروتکل های مشترک با کشورهای خارجی و‌ برگزاری نمایشگاه های مشترک می تواند بسیار اثرگذار باشد .

    حسین زاده به این نکته هم اشاره کرد که ایران هم اکنون در نمایشگاه های خارجی 15 کشور دنیا ‌حضور دارد و پیشنهاد داد تا ‌‌تفاهمنامه ای بین شرکت های برگزار کننده نمایشگاهی اتریش و شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران به امضا برسد تا بتوانیم کارهای مشترک را پیش ببریم .

    ‌‌‌‌‌‌محمدجوادقنبری معاون امورنمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران نیز در این جلسه از برگزاری نمایشگاه تخصصی اتحادیه اروپا در سال 98 در تهران خبرداد و گفت: این نمایشگاه اختصاصی در سایت نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود که اتریش هم به عنوان یک کشو‌ر اروپایی می تواند حضور پررنگی در این زمینه داشته باشد .

    وی بر این نکته تاکید کرد که ظرفیت همکاری های مشترک در عرصه نمایشگاهی با اتریش وجود دارد .

    در نهایت مقرر شد تا تیمی از برگزارکنندگان نمایشگاهی اتریشی با هماهنگی سفارت اتریش و رایزن بازرگانی این کشور در ایران بازدیدی از سایت نمایشگاه بین المللی تهران انجام داده و مقدمات برای همکاری مشترک و امضای تفاهمنامه فراهم شود .

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت