سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران عنوان کرد:‌

نمایش سرعت ایران در مسیر توسعه با حضور قدرتمند در اکسپوی ۲۰۲۰

عصر نمایشگاه- سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران در چهارمین نشست سیاستگذاری اکسپوی ۲۰۲۰ دبی که در تالار اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی با حضور مدیران این شرکت برگزار شد گفت: ما باید از تجربیات نمایشگاه های اکسپوی شانگهای چین(۲۰۱۲‌) و میلان ایتالیا( ۲۰۱۶) بهره بگیریم چرا که می خواهیم کارها تخصصی جلو برود و در اجرای جزء به جزء آن دقت کنیم تا هم کار کیفی تر انجام دهیم و هم همه جوانب صنعت نمایشگاهی را در برنامه خود در اکسپوی ۲۰۲۰ لحاظ کنیم.

نمایش سرعت ایران در مسیر توسعه با حضور قدرتمند در اکسپوی ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، بهمن حسین زاده تدوین یک برنامه زمان بندی برای پیشبرد کارها از طراحی تا ساخت پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی دبی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت:علاوه بر تهیه زمان بندی برای رصد پیشبرد برنامه ها باید برای اجرای طرح ها از مشاوران زبده در این حوزه استفاده کنیم، چرا که معتقدم قبل از اجرای هر طرحی تحقیق و گرفتن مشاوره لازم است، به عنوان مثال در بخش تمدن چندهزار ساله ایران از میراث فرهنگی در بخش معماری و طراحی غرفه های اکسپو از دانشگاه هنرهای زیبا و امثالهم می توانیم بهره بگیریم.

    سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران حضور پررنگ ایران در نمایشگاههای اکسپو را با توجه به بازدید بیش از 20 میلیون نفر از این نمایشگاه، حائز اهمیت دانست و افزود: باید به طور کامل فرهنگ غنی و تمدن چند هزار ساله ایران به شکلهای مختلف و اینکه جمهوری اسلامی ایرن کشوری صلح طلب است در نمایشگاه اکسپو در معرض دید عموم قرار گیرد . مضاف بر این با حضور در زون تحرک کارهایی که درامور زیربنایی، استارت آپ ها و گردشگری و منحنی ترانزیت دیتا انجام می شود به معرض نمایش عموم گذاشته شود تا حرکت و سرعت ایران در مسیر توسعه نمایان شود.

    آریا مجیدی دبیر ستاد اکسپو 2020 نیز در این نشست به این نکته اشاره کرد که طی دستور العمل های ابلاغ شده از سوی امارات به عنوان کشور میزبان ، ساخت و ساز پاویون 12 ماه زمان نیاز دارد که کار را از مهر ماه سال 98 آغاز خواهیم کرد.

    وی بااشاره به تاریخچه حضور ایران در نمایشگاه های اکسپوی در ادوار گذشته گفت: در اکسپوی آی چی ژاپن میزان مشارکت ما 350 متر بود که در شانگهای چین و میلان ایتالیا به 2 هزار متر مربع رسیده است .

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت