دوازدهمین نمایشگاه صنعت مبلمان ایران؛

آغاز بکاردوازدهمین نمایشگاه صنعت مبلمان ایران

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه صنعت مبلمان ایران امروز با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت و واحد تولیدی(شامل صنایع و تولیدات استان های مختلف کشور) در محل نمایشگاهی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش یافت.

آغاز بکاردوازدهمین نمایشگاه صنعت مبلمان ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ در این نمایشگاه بیش از دویست شرکت و واحد تولیدی از تهران و دیگر استان های مختلف کشور؛ جدیدترین تولیدات خود در حوزه مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
    به مناسبت در پیش بودن چهلمین بهار انقلاب اسلامی کالاهای عرضه شده در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ مبلمان ایران برای زوج هایی که در این ماه (بهمن ماه) ازدواج کنند با ارائه عقد نامه به صورت تمام اقساط و با تخفیف 20 تا 30 درصدی به فروش می رسد.
    همچنین بخش بزرگی از این نمایشگاه مربوط به تولیدات بانوان کارآفرین نقاط مختلف کشور است که آثار و تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.
    ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه مبلمان، گسترش تعامل علمی و بازرگانی، کمک به تقویت توان ساخت داخلی، آشنایی صنعتگران مبلمان با دستاوردهای نوین این صنعت، ایجاد زمینه خرید آسانتر برای شهروندان با قیمت مناسب، توسعه اشتغال و ارتقای جایگاه صنعت مبلمان ایران، مهمترین محورهای برگزاری این نمایشگاه است.
    نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان فرصتی هست تا صنعتگران مبل ساز کشور صرفا نگاه به بازارهای داخلی نداشته باشند و نیم نگاهی هم به بازارهای جهانی داشته باشند.
    صنعت مبلمان در کشور بیش از 30 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و بیش از 8% از اشتغال بخش تولید کشور به صنعت مبلمان تعلق دارد، در این صنف حدود 700 هزار نفر بصورت مستقیم و دو و نیم میلیون نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال دارند.
    ایران نوزدهمین بازار بزرگ مبلمان در جهان است که در 9 ماهه امسال 36 میلیون دلار صادرات داشت که نسبت به مدت مشابه پارسال 227 درصد رشد نشان می دهد. بیشترین صادرات مبلمان ایران به کشورهای عراق، افغانستان و عمان صورت گرفته است.
    اگر صادرات صنعت مبلمان را در یک مقطع زمانی پنج ساله در نظر بگیریم، صنعت مبلمان از صادرات 30 میلیون دلاری در سال 1391 به 9 میلیون در سال 1396 رسیده است.
    گردش مالی این صنعت در جهان سالانه بیش از 400 میلیارد دلار است و صادرات آن در جهان بازاری بیش از 150 میلیارد دلاری دارد که متاسفانه کشور ما با وجود داشتن بازاری بزرگ و وجود انبوهی از فعالان، سهم کوچکی از این بازار دارد.صنعت مبلمان یکی از سه صنعت نخست بین صنایع کوچک دنیاست و جزء صنایع کوچک بسیار سودده و زودبازده محسوب می شود.
    دوازدهمین نمایشگاه صنعت مبلمان ایران از امروز تا سیزدهم بهمن ماه هر روز از ساعت 11 تا 21 (9 شب) و روز جمعه از ساعت 13 تا 21 در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت