جشنواره وب و اپلیکیشن نمایشگاهی ایران برگزار می شود

عصر نمایشگاه- جشنواره وب و اپلیکیشن نمایشگاهی ایران همزمان با دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می شود.

جشنواره وب و اپلیکیشن نمایشگاهی ایران برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه جشنواره وب و اپلیکیشن نمایشگاهی همزمان با دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی ایران ویژه بزرگداشت مرحوم پرویز موید عهد طراح محوطه نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود و مسابقه ای است در 7 زیر گروه:
    وب سایت های مراکز نمایشگاهی،
    رویدادها (برگزارکنندگان)
    غرفه سازان،
    خدمات نمایشگاهی،
    رسانه ها و خبرگزاریها
    ایده های نو
    و اپلیکیشنها
    این رویداد به طور کلی کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب و مالک وب سایتی که توانایی ارائه خدمات به صنعت نمایشگاهی را دارند را به مشارکت دعوت می نماید. این جشنواره دو جایزه جانبی هم علاوه بر 7 جایزه قبلی در ارتباط با کارزار توربو و اینستاگرام دارد که شرکت در آنها نیز اختیاری است. این دو چالش به دنبال مشخص نمودن سریعترین تیم وب مستر و فعالترین گروه فضای مجازی (اینستاگرام) می باشد.
    داوری جشنواره در دو بخش رای مردمی و رای داوران خلاصه می شود و البته در دو قسمت توربو و اینستاگرام سرعت عمل و قدرت تیم فضای مجازی شما مطرح است و دیگر داوری در کار نخواهد بود .
    المانهای فرم سعی شده ساده و قابل درک برای کاربران باشد و بتوان حتی از طریق موبایل نیز به تکمیل فرم پرداخت . برای این کار کافی است که فرم ثبت نام را در اینجا تکمیل فرموده و ارسال نمایید.
    توضیحات : یک شرکت می تواند چندین وب سایت داشته باشد و هرکدام را جداگانه در مسابقه شرکت دهد. مثلا برگزارکنندگان محترم می توانند وب سایت هر رویداد را جداگانه ثبت نمایند.
    تمایل به مشارکت در کارزار توربو ( در چالش توربو یک ایمیل به ایمیل شما فرستاده خواهد شد و از شما خواسته می شود که یک متن و عکس را در سایت خود قرار دهید و آدرس صفحه را به شماره 09023793106 تلگرام نمایید ، 10 نفر اولی که متن  را بصورت صحیح در سایت خود قرار دهند به عنوان سریعترین تیم پاسخگوی صنعت نمایشگاهی اطلاع رسانی خواهند شد و نفر اول برنده لوح خواهد گردید )
    تمایل به مشارکت در کارزار اینستاگرام (در چالش اینستاگرام نیز مانند چالش توربو یک عکس و متن  و هشتگ اطلاع رسانی خواهد گردید و شما این متن را باید در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید و لایک و کامنت در صفحه اینستاگرامی خود جمع نمایید . برنده ما آن شخص یا شرکتی است که در مورد هشتگ تعریف شده در قسمت Top اینستاگرام قرار بگیرد. دقت فرمایید که در چالش اینستاگرام ، مهمتر از سرعت عمل، توانایی شبکه سازی شما در اینستاگرام می باشد)

    علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مشارکت در جشنواره با شماره 09023793106 تماس حاصل نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت