تنوع و دنیای جدیدی از کار در نمایشگاه IMEX فرانکفورت

عصر نمایشگاه- IMEX، نمایشگاه جهانی برای نمایشگاه ها ، جلسات و رویدادها از۳۱ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۳۹۸ در فرانکفورت برگزار می شود و شرکت‌کنندگان و برنامه ریزان با بیش از ۳۵۰۰ تأمین‌کننده از هر بخش از جلسات و رویدادهای جهانی، گرد هم می آیند.

تنوع و دنیای جدیدی از کار در نمایشگاه IMEX فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه برگزارکنندگان معتقدند که دراین دوره از  رویداد از تعداد زیادی ایده‌های محتوایی و بازخوردهایی که شرکت‌کنندگان قبلاً به آن‌ها اشاره‌کرده بودند رونمایی خواهد شد؛ این موضوعات نمونه‌هایی از تنوع، انعطاف‌پذیری، همکاری و اقتصاد را در بر خواهند داشت که بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست.
    کارینا باوئر به‌عنوان مدیرعامل IMEX Group  دراین‌باره چنین می‌گوید: "ما می‌دانیم که بازار آلمان دارای رهبران اقتصادی و اولویت‌های کسب‌وکار خاص خودش است، بنابراین ما در برنامه‌ریزی‌های مان حتماً به آن‌ها خواهیم پرداخت. "دنیای جدیدی از کار" تنها یک نمونه است؛ و این چالش برای بسیاری از شرکت‌ها به این صورت است که مدل‌های کسب‌وکار قدیمی می‌بایست با مدل‌های جدید همخوانی پیدا کنند و حتی در برخی موارد کارآمدتر هم مطرح بشوند. دقیقاً این همان موضوع بزرگی است که اقتصاد آلمان را بالغ می‌کند."
    باوئر در ادامه این‌طور ادامه می‌دهد: "ما همچنین جریان‌های آموزش متخصصین در نمایشگاه را با کارگاه‌های طراحی‌شده برای مدیران انجمن، برنامه ریزان رویداد، شرکت‌ها و برنامه ریزان آژانس‌ها را در قالب یک پکیج در خلال رویداد و پیش از آن گنجانده‌ایم و از قبل همه را باهم هماهنگ کرده‌ایم. بااین‌حال، این تجربه یک ‌روند عظیم  دارد که ما با ارائه خدمات بهتر به دنبال توسعه آن هستیم."
    علاوه بر این، برای برگزاری رویداد 2019 از بازنگری‌های رویداد سال گذشته نیز استفاده‌شده است؛ این موارد شامل عواملی هستند که قبلاً مورد آزمایش قرارگرفته‌اند و اکنون بانام Agency Directors Forum  به بهره‌برداری رسیده‌اند. این امکان به ما اجازه می‌دهد تا یک گروه انتخاب‌شده از برنامه ریزان ارشد در تعدادی  متفاوت را در محیطی که ارتباط فردبه‌فرد در آن میسر شده است به بحث و گفتگوهای مفید دعوت کنیم.
    کارگاه آموزشی پیش از شروع IMEX، یعنی EduMonday، در تاریخ 20 می برگزار خواهد شد و شامل مفاهیمی از قبیل "زنان در کسب‌وکار" نیز خواهد بود و درواقع جشنی برای تجلیل از نقش زنان در این صنعت است. برنامه EduMonday این فرصت‌های یادگیری را به هر دو زبان آلمانی و انگلیسی برای علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

    IMEX همچنین برنامه‌های تخصصی حرفه‌ای و برنامه‌های شبکه‌ای برای مدیران جلسات انجمن ترتیب داده است که شرکت در آن را به تمام بازدیدکنندگان خصوصاً حرفه‌ای‌های برگزاری رویداد، توصیه می شود. ثبت‌نام کاملاً رایگان است و از ژانویه 2019 آغاز شروع شده است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت