تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت در ۱۵ نمایشگاه خارجی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی می گوید: ۱۵ نمایشگاه خارجی در تقویم کاری این شرکت تعریف شده که شرکت کنندگان از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می شوند .

تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت در ۱۵ نمایشگاه خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۰۰

    ‌به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل ازایرنا، بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی فقط به شرکت کنندگان در 15 نمایشگاه خارجی که در تقویم شرکت سهامی قرار دارد تخفیف 50 درصدی می دهد و بقیه نمایشگاه ها را نمی تواند پوشش دهد .

    نمایشگاه هایی از جمله «نمایشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی بیرمینگهام-انگلستان»، «معدن، صنعت، برق و انرژی ژوهانسبورگ-آفریقای جنوبی»، «صنعت چرم و کفش مسکو-روسیه 2018»، «سلامت کراچی-پاکستان»، «ساختمان بلونیا-ایتالیا (SAIE 2018)»، «گل وگیاه وایف هازن-هلند (IFTF 2018)»، «صنعت پلاستیک استانبول-ترکیه (PLASTEURASIA 2018)»، «صنعت ساختمان کراچی- پاکستان» و «صنعت ساختمان تاشکند-ازبکستان (UZBUILD 2019)» در تقویم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی مشخص شده است .
    به گفته وی، شرکت کننندگان در دیگر نمایشگاه های خارجی، از سازوکارهای حمایتی سازمان توسعه تجارت بهره مند می شوند .

    حسین زاده از تدوین برنامه ای برای فعال کردن نمایشگاه های اختصاصی و پاویونی ایران در کشورهای همسایه خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده است که ما به کشورهای همسایه فضا داده و در مقابل، برای حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه های اختصاصی ایران فضای نمایشگاهی بگیریم؛ به این ترتیب، هزینه غرفه برای شرکت های ایرانی رایگان می شود .

    سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی اضافه کرد: برای این همکاری های دوجانبه، کشورهای افغانستان، عراق، آذربایجان، عمان و قطر در اولویت قرار دارند .

    وی اظهار داشت: برای همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه های پاویونی، به تازگی قراردادی با ایتالیا منعقد شده و تفاهم نامه هایی با کشورهای ازبکستان، سوریه و ترکیه در حال انعقاد است .

    حسین زاده با بیان اینکه نمایشگاه ها، پیشانی صادراتی کشور به شمار می روند، گفت: رویکرد جدید نمایشگاه های خارجی این است که از حالت سنتی-برپایی غرفه و حضور صِرف در نمایشگاهها-خارج شویم و پیش از برگزاری نمایشگاه، مطالعاتی کامل در مورد نیازها، قوانین و مقررات و دیگر شاخص های بازارهای هدف انجام شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت