مروری بر هفته صنعت همایش ، نمایشگاه و رویداد سئول

عصر نمایشگاه- اصلی‌ترین ویژگی هفته نمایشگاه و رویداد سئول که در نوامبر سال میلادی گذشته در پایتخت کره جنوبی برگزار شد تلاشی بود که برای حمایت از انجمن‌های داخلی، جوامع دانشگاهی، جلسات و مشارکت عمومی و خصوصی بین شرکت‌های فعال در صنعت MICE انجام شد.

مروری بر هفته صنعت همایش ، نمایشگاه و رویداد سئول
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه پنجمین دوره این همایش با 30 انجمن داخلی و جوامع دانشگاهی فعال در صنعت MICE  آغاز به کارکرد. سه سال متوالی است که سئول رتبه سوم برگزاری جلسات و همایش های بین‌المللی را از آن خود دارد. در این رویداد به‌طورکلی به روش های تقویت صنعت رویداد و اینکه چطور سئول می تواند به مقصد قوی‌تر تبدیل بشود، پرداخته شد. بر اساس بررسی‌ها، انتظار می‌رود که گستره این رویدادها، به‌خصوص تا سال 2025 افزایش یابد.

    آقای جف دونگای از مدیران صنعت نمایشگاهی استرالیا و از میهمانان این رویداد گفت : "به همان اندازه که یک طراحی فیزیکی خوب که از بسیاری جهات به مردم کمک می‌کند، مهم است، اطمینان داشتن از اثربخشی مفید رویدادهای تجاری هم حائز اهمیت است." همچنین وی از اهمیت کانون‌های کنفرانس، جامعه محلی، شرکت‌های تجاری، دانشگاه‌ها و شرکت‌های نوپا نیز خبر داد.
    همچنین خانم نانسس کرافی به‌عنوان هماهنگ‌کننده‌ی انجمن های بین المللی  ، در جلسه‌ای که برای انجمن‌های داخلی و جوامع دانشگاهی، برگزار شد نمونه‌هایی موفقیت‌آمیز از کنفرانس‌های بین‌المللی را معرفی کرد..
    در سال 2010 زمانی که اتحادیه صنعت رویدادهای سئول شروع به کارکرد تنها 47 عضو داشت اما امروز با تکیه‌بر پیشرفت‌های اخیرش، 299 عضو دارد.
    در این رویداد کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزانی که به صنعت MICE علاقه دارند نیز وجود داشت و دانش آموزان در برنامه ای  شرکت کردند که  توسط این نهاد سازمان دهی شده بود و دارای بخش‌های مختلفی ازجمله چندین مسابقه بود.


    آقای یونگ تائه به‌عنوان مدیرکل سازمان گردشگری و ورزشی دولت سئول دراین‌باره گفت:
    هفته صنعت همایش ، نمایشگاه و رویداد سئول فرصتی عالی برای متخصصان صنایع وابسته فراهم می‌کند تا بتوانند در کنار هم جمع بشوند، اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند و شبکه محلی این صنعت را تقویت کنند."
    وی افزود: "ما همچنان به حمایت از سئول، در تلاش خود برای تبدیل‌شدن به بهترین شهر در صنعت همایش نمایشگاه و رویدادهای جهان، ادامه خواهیم داد."

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت