پلتفرم پاسخگویی آنلاین شرکت ملی نمایشگاه‌های ابوظبی راه اندازی شد

عصر نمایشگاه- شرکت ملی نمایشگاه‌های ابوظبی( ADNEC) اعلام کرده است که یک پلتفرم آنلاین به اسم جواب "Jawab" راه‌اندازی کرده است که به‌طور اختصاصی برای پاسخ‌دادن به سؤالات غرفه‌داران، برگزارکنندگان و بازدیدکنندگان درارتباط با رویدادها طراحی شده است.

پلتفرم پاسخگویی آنلاین شرکت ملی نمایشگاه‌های ابوظبی راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه این سرویس جدید به سوالات مشتریان  نیز پاسخ داده و اطلاعات کاملی در مورد رویداد ها و آنچه که در صنعت نمایشگاهی ابوظبی رخ می‌دهد، فراهم می‌کند؛ و برای افزایش سطح رضایت و تجربه لذت بخش برای مشتریان هدف گذاری شده است.
    با راه اندازی این سرویس، ADNEC تبدیل به اولین سایت نمایشگاهی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است که از چنین امکاناتی در بخش‌های نمایشگاه، کنفرانس و رویداد ها استفاده می‌کند.
    شرکت ملی نمایشگاه‌های ابوظبی همزمان نمایشگاه بازی و سرگرمی خاورمیانه که در تاریخ  25 تا 27 اکتبر سال 2018 در مرکز نمایشگاههای ملی ابوظبی برگذار شد از نسخه آزمایشی  "Jawab" به دو زبان عربی و انگلیسی رونمایی کرد. فاز دوم این پروژه در نمایشگاه صنایع دفاعی خاورمیانه در( IDEX 2019 ) و با امکانات بیشتر رونمایی خواهد شد.
    متر الداهری مدیرعامل شرکت ملی نمایشگاه‌های ابوظبی در این باره می‌گوید: "ما با تلاش پیوسته آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی را به محصولات و نحوه‌ی ارائه خدماتمان اضافه می کنیم. ما این کار را به عنوان بخشی از ماموریت مان برای پرورش فرهنگ نوآوری و برتری انجام می‌دهیم."
    وی افزود: "هدف ما کیفیت بخشیدن به تجربه‌ی مشتریان و ارائه‌ی اطلاعات دقیق و به موقع در مورد خدماتی است که ارائه می دهیم و نمایشگاه هایی است که توسط خود ما برگزار می شود و یا ما تنها  میزبان آنها هستیم. این روند کاملا مطابق با سیاست‌های کشور برای ارتقاء در زمینه علم، فن‌آوری و نوآوری است. "
    "Jawab" از طریق سه پلتفرم، یعنی وب‌سایت شرکت ملی نمایشگاه‌های ابوظبی ، وب‌سایت مرکز کنفرانس العین و در آینده نزدیک فیسبوک در دسترس خواهد بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت