یک ماه تا برگزاری کنفرانس منطقه ای یوفی در امارات

عصر نمایشگاه- کنفرانس منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقای انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی) در تاریخ ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه ۹۸ در مرکز تجارت جهانی دوبی و با موضوع استقبال از تغییر و جستجوی آینده برگزار می شود.

یک ماه تا برگزاری کنفرانس منطقه ای یوفی در امارات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه کنفرانس منطقه ای یوفی رویداد بزرگ سالانه یوفی در منطقه است که متخصصان صنعت نمایشگاهی را از سراسر جهان گرد هم می آورد، و رویدادی با استاندارد و کیفیت تعریف شده یوفی است که سخنرانان تراز اول جهان دعوت شده و فرصتی بی نظیر برای شبکه سازی ایجاد می کند.
    کنفرانس منطقه ای  تنها مختص اعضا یوفی نیست بلکه شرکت های غیرعضو یوفی اعم از برگزار کنندگان نمایشگاه، مراکز نمایشگاهی و انجمن ها و ارائه دهندگان خدمات مربوط به صنعت نمایشگاهی امکان حضور در این رویداد را دارند.
    این رویداد در سال های گذشته در کشورهای عمان (دو بار)، اردن، مصر، بحرین، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، قطر و مراکش برگزار شده است.
    رویداد امسال با تم اصلی استقبال از تغییر و جستجوی آینده برگزار می شود. چشم انداز صنعت نمایشگاهی در حال تغییر است. با وجود چشم اندازهای اقتصادی جدید، سیاست های تجاری، ادغام فناوری های هوشمند و چالش های دیگر، صنعت نمایشگاهی  باید با این تغییرات همسو شود. تغییرات منطقه ، بی ثباتی اقتصادی و نیاز به جوامع دیجیتالی ، همه چگونگی برنامه ریزی برای آینده را تحت تاثیر قرار می دهد. سوال این است که چگونه؟ و تا چه اندازه بازگشت سرمایه گذاری و انتظارات و نیازهای بازدید کنندگان ارزیابی می شود. با تجزیه و تحلیل رفتارها، می توان بینش خوبی در مورد آینده و منابع موجود برای بهترین شیوه های استفاده به دست آورد.
    به نظر می رسد با توجه به ظرفیت های گسترده صنعت نمایشگاهی کشور، برگزاری کنفرانس منطقه خاورمیانه و آفریقای یوفی در سال 2020 برای اولین بار در کشورمان اتفاقی دور از دسترس نیست و بدون تردید موجب ارتقای جایگاه صنعت نمایشگاهی کشور در منطقه و جهان خواهد شد. و این میسر نیست مگر با حضور پررنگ و ایجاد ارتباطات موثر و سازنده با تصمیم گیران و شرکت کنندگان در این گونه رویدادها.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت