دکتر حسین زاده:

برنامه ریزی برای توسعه صادرات با برپایی نمایشگاههای تخصصی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران گفت: برنامه سالانه‌ای برای شرکت سهامی نمایشگاه‌ها تدوین کرده‌ایم که برگزاری نمایشگاه‌های خارجی با رونق تولید و توسعه صادرات سرفصل آنهاست.

برنامه ریزی برای توسعه صادرات با برپایی نمایشگاههای تخصصی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصرنمایشگاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، بهمن حسین زاده بعدازظهر شنبه هفدهم فروردین در جمع کارکنان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات یکسال گذشته مجموعه کارکنان به برنامه‌های پیش رو در سال 98 اشاره کرد و گفت: مقام عالی وزارت صمت امسال برای توسعه صادرات برنامه ریزری کرده‌اند و ما هم به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این بخش بنا داریم تا در همین راستا با صندوق ضمانت صادرات به طور یکپارچه برنامه‌ریزی کنیم.

    وی بر حمایت از بخش خصوصی از جمله انجمن‌های مرتبط با صنعت نمایشگاهی کشور تاکید کرد و افزود: برنامه سالانه‌ای برای شرکت سهامی نمایشگاه‌ها تدوین کرده‌ایم که برگزاری نمایشگاه‌های خارجی با رونق تولید و توسعه صادرات سرفصل آنهاست و برای برگزاری نمایشگاه‌های خارجی در 13 کشور همسایه، هند و چین در دستور کار قرار گرفته است.
    حسین زاده این را هم گفت که باید برگزاری نمایشگاه‌ها تخصصی تر و به روز تر شود و خاطرنشان کرد: نمایشگاه فناورانه، تولید محور و تخصصی مورد نیاز نسل جوان و استارت آپ‌ها از جمله مواردی است که روی آن تمرکز ویژه‌ای داریم.
    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران به اهمیت مشارکت ایران د‌ر نمایشگاه اکسپو به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهان اشاره کرد و گفت: طی سه ماه اخیر توانستیم مصوبه هییت وزیران را اخذ کرده و جانمایی پاویون ایران در اکسپوی امارات انجام شده است و اکنون مراحل طراحی و نحو مشارکت ایران در این رویداد مهم در حال پیگیری است و برای اینکار برنامه‌ریزی سه ساله کرده‌ایم.
    وی همچنین بازسازی و به روزرسانی برخی از سالن‌های شرکت سهامی نمایشگاه‌ها را از دیگر مواردی برشمرد که باید مد نظر قرار گیرد و افزود: ایجاد سالن‌های نمایشگاهی جدید هم یک ضرورت است.
    حسین زاده در پایان از زحمات سیاوش امیرمکری عضو سابق هییت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا. ایران که اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور منصوب شده‌اند تقدیر و تشکر کرد و آقای دیانی را به عنوان عضو جدید هییت مدیره معرفی کردند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت