افتتاح ۷ نمایشگاه جدید در پایتخت

عصر نمایشگاه- «حماسه خرمشهر»، «انسان معاصر»، «مطالعه در سطح»، «خودبس»، «ب»، «در ستایش طبیعت» و «واریته» نمایشگاه‌های جدیدی هستند که امروز در پایتخت افتتاح می‌شوند.

افتتاح ۷ نمایشگاه جدید در پایتخت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از  فارس، آخر هفته فرصت خوبی برای گالری‌گردی در پایتخت است و هر جمعه به طور متوسط بیش از 20 نمایشگاه هنری در گالری‌ها و نگارخانه‌های تهران افتتاح می‌شود، اما در ماه مبارک رمضان این افتتاحیه‌ها کاهش چشمگیری داشته است. «نقاشی» معمولاً بیشترین سهم را در این نمایشگاه‌ها به خود اختصاص می‌دهد اما مدیاهای دیگر نظیر حجم، چیدمان و عکس هم در این میان سهم مخصوص به خود را دارند.

    در آخر هفته‌ای که پیش رویمان است، فرصت حضور در افتتاحیه از  8 نمایشگاه مهیاست که در ادامه معرفی می‌شوند.

    7 ثمر: نمایشگاه گروهی نقاشی «خودبس» به کوشش سحر سلخی 3 تا 13 خرداد در گالری 7 ثمر واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره 8 برپاست.

    اُ: نمایشگاه آثار چیدمان مونا آقابابایی با نام «مطالعه در سطح» عصر روز جمعه 3 خرداد افتتاح می‌شود و تا 20 خرداد در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه اول پذیرای هنردوستان است.

    ساعات بازدید این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان، یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 18 تا 22 و جمعه‌ها 16 تا 21 اعلام شده است. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

    ایده: نمایشگاه گروهی «انسان معاصر» 3 تا 8 خرداد در گالری ایده به نشانی کریم‌خان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، پلاک ٢٦ میزبان علاقمندان به هنر است. آثار 21 هنرمند در این نمایشگاه عرضه شده است.

    برج آزادی: در سالروز آزادسازی خرمشهر، نمایشگاه گروهی «حماسه خرمشهر» از 3 تا 10 خرداد در نگارخانه‌های برج آزادی برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (جز شنبه) از ساعت 9 تا 18 از این آثار بازدید کنند. این نمایشگاه آثار عکس، نقاشیخط، تذهیب، خوشنویسی، پوستر و صنایع دستی را شامل می‌شود.

    دانشگاه هنر تهران: نمایشگاه عکس «ب» با آثاری از محمد آشیانی، حنانه حیدری و مرتضی صدیقی‌فرد 3 تا 9 خرداد در نگارخانه دانشگاه هنر تهران به نشانی خیابان انقلاب، روبه روی تئاتر شهر، کوچه بالاور برپاست.

    شلمان: نمایشگاه گروهی نقاشی «در ستایش طبیعت» با گردآوری اکرم پیله‌چیان از 3 تا 8 خرداد در این گالری به نشانی میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 برپاست.

    یاسمین: نمایشگاه گروهی نقاشی، نقاشی‌خط و مجسمه «واریته» با گردآوری رضا شاه حسینی و مهسا قاسمی از 3 تا 8 خرداد در این نگارخانه به نشانی خیابان خردمند جنوبی، نرسیده به بلوار کریمخان زند، ساختمان افسر، پلاک ٧۰، طبقه اول برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت