رونمایی از اگروفود استارز در نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۱۹

عصر نمایشگاه- مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی گفت: در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته ایران آگروفود ۲۰۱۹ از بخش اگروفود استارز، به عنوان جدیدترین بخش نمایشگاه ایران آگروفود رونمایی خواهد شد.

رونمایی از اگروفود استارز در نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران برای اولین بار و بر اساس نیاز بازار و تقاضای مخاطبین، بخش اگروفود استارز از سال جاری به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته ایران افزوده شده است.
    وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این بخش مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان از نمایشگاه به ویژه صادرکنندگان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و علاقمندان حوزه کشاورزی و غذایی  قرار گرفته و از سال آینده نیز با حمایت دولت با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار گردد.
    مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی گفت: امسال با توجه به فضای موجود و زمان اندک باقی مانده تا زمان برگزاری نمایشگاه،  16  استارت آپ  در زمینه های تولید مواد غذایی، صنایع غذایی، توزیع و ابزارها و فناوری های نوین  از میان متقاضیان متعدد برگزیده شدند.
    بازاری در تشریح ابعاد نمایشگاه اگروفود بیان کرد: این نمایشگاه غیر از بخش اگروفوداستارز از 3 بخش ایران فود شامل فرآورده ها و محصولات غذائی، ایران فودتک متشکل از ماشین آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذائی، بسته بندی و تجهیزات جانبی و ایران آگرو شامل صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط است.
    مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 70 هزار متر مربع با حضور 765 شرکت داخلی، 160 شرکت خارجی از 20 کشور دنیا برگزار می‌شود.
    وی با اشاره به برنامه بازدید هیات‌های تجاری از نمایشگاه اگروفود 2019 از کشورهای اروپایی، آسیای شرقی، کشورهای عربی و آفریقایی و آسیای میانه همزمان با نمایشگاه  افزود: کشورهای اسپانیا، اسلواکی، اتریش، امارات متحده عربی، اندونزی، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، تونس، چین، دانمارک، روسیه، سوئیس، گرجستان، لهستان، مغولستان، هلند، هند و یونان در نمایشگاه امسال مشارکت دارند.
    گفتنی است، نمایشگاه اگروفود در زمره یکی از پرسابقه ترین، بزرگترین و مهم ترین رویدادها و گردهمائی‌های سالانه صنعت کشاورزی و غذائی در کشور و در سطح بین المللی به شمار می‌رود و همه ساله مخاطبان بسیاری را از نقاط دور و نزدیک داخل و خارج کشور به خود جذب می نماید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت