آینده ی صنعت نمایشگاهی از دیدگاه مدیر عامل یوفی

عصر نمایشگاه- مطلب مهمی وجود دارد که حائز اهمیت است ، اینکه به چه میزان مشتریان خود را در مرکز اهداف استراتژیک و عملکرد خود در نظر میگیریم؟

آینده ی صنعت نمایشگاهی از دیدگاه مدیر عامل یوفی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه مدیر عامل انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی آقای کای هاتندورف در این مقاله آینده صنعت نمایشگاهی را مورد بررسی قرار می دهند و مشتریان این صنعت را در مرکز توجه واهمیت می داند .
    مطلب  مهمی وجود دارد که حائز اهمیت است ، اینکه به چه میزان مشتریان خود را در مرکز اهداف استراتژیک و عملکرد خود در نظر میگیریم؟
    اخیرا این مسئله بسیار مورد توجه بوده  .وموضوع مهمی است که در نشست جهانی مدیران در لندن ودر همایش آسیا پاسیفیک در توکیو مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است .همینطوردر مطالعات مرکز تحقیقات یوفی با بررسی  نظرات 13000 بازدید کننده ی نمایشگاههای تجاری ، یک بازخورد هماهنگ شده جهانی بدست امد که  نشان میدهد این موضوع در مرکز مطالعات بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است.
    بررسی ها نشان داد که ، برای بدست اوردن حقوق اولیه در یک نمایشگاه خوب راه طولانی در پیش است .زمان طولانی در صف ثبت نام و کیفیت مواد غذایی ،در اکثرنمایشگاهها باعث اذیت بازدیدکننده است .البته رفع هر دو مشکل برای برگزارکننده بسیار اسان می باشد .
    در مورد صفهای طولانی ثبت نام ، میتوان از ابداعات دیجیتالی استفاده کرد ، که مشکلات تمام مراحل این قسمت را برطرف می کند .مثل بکارگیری دستگاههای تشخیص چهره در دربهای ورودی نمایشگاه .گرچه ثابت شده با اینکه تکنولوژی حلال مشکلات است در بعضی موارد مشکل افرین نیز می باشد .
    با تمام صحبتهای انجام شده در مورد نمونه های تجاری داده محور و قدرت علوم تحقیقی ، نظر دیگری نیز از طرف ادی چوی که در نشست یوفی در توکیوسخنرانی کرد ، عنوان میشود که روی من بسیار تاثیر دارد : " بسیار عالی است که اطلاعات را بررسی کنیم و بر اساس ان یک استاندارد متریک بسازیم . اما اکثر این اندازه گیریها بر اساس واقعیتهای مربوط به مشتریان نمی باشد ." همچنین اومیگوید که گاهی این اندازه گیریها در مورد وجود مشکلات ما را به اشتباه می اندازد ،یا در مورد موفقیتها پیام اشتباه به ما می دهد .
    او توصیه ی ساده ای داشت برای تمام برگزارکنندگان حاضر در سالن  :تمرکزخود را بر روی شرکت کنندگان نمایشگاهی که برای ارائه ی حرفه ی خود و پیدا کردن ارتباط کاری در محل هستند را از دست ندهید .همینطور بر تعداد زیاد بازدیدکنندگان ثبت شده دیجیتالی واینکه در ارتباط خواهند ماند ، اطمینان نکنید ،و به طور مستقیم و به شخصه در ارتباط با (مشتری ) بمانید .
    نکته ی عنوان شده از طرف اقای ایشیزومی تایید می شود که رئیس Reed در ژاپن هستند ، وصدها میلیون دلار عایدی را نصیب تجارتهای ژاپنی Reed کرده اند .او می گوید ، شاید بیشترین عامل موفقیتهای مهم ، تماسها و بازدید های شخصی هستند که از طریق گروه نمایشگاهی با مشتریان خودشان انجام می شوند .
    اقای فوریسلس رئیس فناوری و  انتقال دیجیتالی گروه  Easyfair بر این مبحث تاکید می کنند .گرچه ایشان به کارامدی فناوری دیجیتالی در موفقیتهای نمایشگاه ها در دوره دیجیتال  باور دارند ، با وجود این به خیلی از راهکارها انتقاد شدیدی هم دارند .در پاسخ به این سوال که منتظر چه نتایجی در موفقیتهای تغییرات دیجیتالی هستند ، به سادگی میگویند که :"مشتری محوری بسیار شدید "و لازم  می دانند که همه بر رضایت بازدیدکننده در مدت کوتاه ، به صورت دیجیتال متمرکز شوند واین را به تجارت اضافه کنند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت