انجمن نمایشگاهی جهان شرکت‌های نمایشگاهی ایران را تعلیق کرد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران از تعلیق شرکت‌های نمایشگاهی ایران توسط ufi (انجمن نمایشگاهی جهان) خبر داد و این اقدام را خوش رقصی این انجمن برای آمریکایی‌ها دانست.

انجمن نمایشگاهی جهان شرکت‌های نمایشگاهی ایران را تعلیق کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، بهمن حسین‌زاده در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به موضوع تحریم شرکت‌های نمایشگاهی ایرانی از سوی ufi یا همان انجمن نمایشگاهی جهان، اظهار کرد: ufi انجمنی است که ایران از سال 54 در آن عضویت داشته و علی‌رغم نام آن، هیچ ارتباطی با مجامع رسمی بین المللی ندارد و تنها یک NGO است نه یک اتحادیه رسمی بین المللی.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران ادامه داد: در اقدام اخیری که ufi انجام داد، شرکت‌های نمایشگاهی ایران، «تحریم» نشدند بلکه به حالت «تعلیق» درآمده‌اند و البته این اقدام هیچ تاثیری در فعالیت‌های نمایشگاهی ایران در داخل و خارج از کشور ندارد.

    وی در خصوص انگیزه ufi از تحریم یا تعلیق شرکت‌های نمایشگاهی ایران گفت: نکته جالب توجه اینجاست که شرکت‌های آمریکای شمالی، هیچ ارتباطی با ufi ندارند و آمریکای شمالی اتحادیه نمایشگاهی مستقلی دارد ولی به نظر می‌رسد این اقدام ufi به نوعی خوش‌رقصی آن ها برای امریکایی‌ها بوده است.

    حسین زاده با بیان اینکه اقدام اخیر ufi هیچ تاثیری بر فعالیت‌های نمایشگاهی ایران ندارد گفت: ufi هیچ ارتباطی با اکسپو و VIE ندارد و گرچه تعلیق 14 شرکت ایرانی تاثیر خاصی نخواهد داشت ولی ما به سادگی از کنار چنین اقدامی نخواهیم گذشت و مکاتبات اعتراضی خود را برای پیگیری این موضوع آغاز کرده‌ایم.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران اضافه کرد: متاسفانه این شرکت، قصد داشت پس از اخذ حق عضویت سالانه 6000 یورویی از شرکت‌های ایرانی و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران، این موضوع را به طور رسمی ابلاغ کند که با توجه به این اتفاق، اعلام کردیم که حق عضویت نمایشگاه بین المللی پرداخت نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت