آمبیانته ۲۰۲۰ (۵)

گروه کاوه پا به پای رقبای جهانی در نمایشگاه آمبیانته حضور خواهد داشت

عصر نمایشگاه- مدیرفروش گروه صنعتی شیشه کاوه گفت: بنا به تجربه چندین ساله شرکت در نمایشگاه های بین المللی مشتریان بسیاری از اقصی نقاط جهان در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت ازغرفه ما دیدن می کنند و ما پا به پای رقبای جهانی در حال تقویت بازارهای فعلی در پنج قاره هستیم.

گروه کاوه پا به پای رقبای جهانی در نمایشگاه آمبیانته حضور خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه محمدرضا قدیری مدیرفروش گروه صنعتی شیشه کاوه گفت: گروه صنعتی شیشه کاوه در سال 1985 تاسیس شده است و هم اکنون با بیش از 35 سال تجربه به عنوان بزرگترین تولید کننده شیشه و بلور در بخش خصوصی در کشور ایران و منطقه شناخته می شود. فعالیتهای این گروه در چهار حوزه کسب و کار از جمله بلور و ظروف شیشه ای ، شیشه های تخت ، مواد اولیه صنعت شیشه و صنایع پتروشیمی دسته بندی می گردند. تولید بلورجات گروه صنعتی کاوه با بیش از 50 خط تولید از انواع محصولات بلوری در دو شهر یزد و ساوه انجام می‌شود.


    وی افزود: گروه صنعتی کاوه از سال 2003 هر ساله در نمایشگاه Ambiente شرکت داشته و امسال هجدهمین حضور را در این نمایشگاه تجربه خواهد کرد. در اولین سال حضور با غرفه ‌ای 12 متری شروع شد و امسال با 100 متر غرفه پذیرای مشتریان خواهیم بود.

    قدیری ادامه داد: ملاقات با مشتریان فعال و برخورداری از نقطه نظرات ایشان هدف مهم و اولیه برای شرکت در نمایشگاه می باشد.همچنین رونمایی از محصولات جدید و جذب مشتریان تازه نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

    وی در پایان افزود:  بنا به تجربه چندین ساله شرکت در نمایشگاه های بین المللی مشتریان بسیاری از اقصی نقاط جهان از غرفه ما دیدن می کنند که همگی از تنوع و کیفیت محصولات تولیدی و قیمت ها بسیار راضی هستند. ولی برخی موارد اعم از کرایه‌های سنگین حمل و نقل و هزینه گمرکی بالا (در برخی کشور ها) تصمیم گیری برای مشتریان را کمی دشوار می کند. با این حال پا به پای رقبای جهانی در حال تقویت بازارهای فعلی در پنج قاره هستیم.

    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente2020 )  در تاریخ 18 الی 22 بهمن 1398 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو  دفتر این نمایشگاه در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت