آمبیانته ۲۰۲۰ (۸)

دومین تولید کننده ظروف اپال جهان در نمایشگاه Ambiente فرانکفورت

عصر نمایشگاه- مدیر بازرگانی خارجی شرکت سپیده جام توس گفت: ما هم اکنون با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن در روز دومین تولید کننده ظروف اپال در جهان هستیم و قابلیت صادارت نیمی از این میزان تولید را به کشورهای دیگر داریم.

دومین تولید کننده ظروف اپال جهان در نمایشگاه Ambiente فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» احسان خزیمه مدیر بازرگانی خارجی شرکت سپیده جام توس گفت: در راستای تکمیل سبد خانواده و تنوع بخشی به ظروف غذاخوری در کشور و پس از بررسی های بسیار در مهرماه سال 1380 شرکت سپیده جام توس بمنظور تولید ظروف شیشه ای اپال و بوروسیلیکاتی (از نوع پیرکس فرانسه) به شماره ثبت 16741 در اداره ثبت شرکت های مشهد به ثبت رسید .
    در تیرماه سال 1386 کارخانه تولید ظروف شیشه ای نشکن اوپال اولین کارخانه از این نوع بود که در منطقه به تولید می رسید و محصولات این کارخانه با برند IROPAL نیز در رقابتی بسیار فشرده با محصولات مشابه خارجی توانست جای خودرا در خانه های ایرانیان با طرح های متنوع و زیبا پیدا نماید.
    این محصولات علاوه بر اینکه از نظر کیفیت و خواص فیزیکی و مکانیکی در شرایط بسیار خوبی قراردارند ، طبق استانداردهای جهانی ، قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی خود به ویژه آرکوپال فرانسه می باشد .
    این محصولات هم اکنون با طرح های جذاب بدنه خود که ناشی از هنر طراحان خلاق و مبتکر واحد طراحی کارخانه قالبسازی «آذین قالب جام» می باشد به عنوان یک مزیت عمده به شمار رفته و نه تنها یکه تاز میدان رقابت ها در بازار داخل می باشد بلکه توانسته است در بازار های منطقه نیز نفوذ کرده و حضوری چشمگیر از محصولات این شرکت را در آن بازار ها به نمایش بگذارد . ظروف اپال تولیدی این شرکت با بیش از 6000 طرح در مقایسه با تعداد اندک طرح های سایر رقبا از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و هم از اینروست که تاکنون بیش از 130 برند مختلف را خلق و به بازار داخل و خارج عرضه نموده است
    از آنجائیکه این ظروف علاوه بر زیبائی فانتزی ، سبکی ،دارای قابلیت استفاده درآوِن ، مایکرو فر ، ماشین ظرفشوئی و مقاوم در مقابل ضربات مکانیکی می باشند، از نظر بهداشت غذائی نیز مورد تأیید سازمان های بهداشت جهانی و از جمله معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد .


    خزیمه در خصوص برنامه ها ی سپیده جام توس در نمایشگاه امسال گفت : ما امسال در هشتمین سال حضور خود در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت در غرفه 90 متری خود از فناوری جدید رنگ آمیزی درون لعابی رو نمایی خواهیم کرد و به دلیل تاسیس یک دفتر در آلمان تمرکز ویژه ای بر حوزه اروپا خواهیم داشت.

    ما هم اکنون با ظرفیت تولید 120 تن در روز دومین تولید کننده ظروف اوپال در جهان هستیم و قابلیت صادارت نیمی از این میزان را به کشورهای دیگر داریم.
    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente2020 )  در تاریخ 18 الی 22 بهمن 1398 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو  دفتر این نمایشگاه در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت