آمبیانته ۲۰۲۰ (۹)

چینی زرین قدیمی ترین مشارکت کننده ایرانی در نمایشگاه Ambiente فرانکفورت

عصر نمایشگاه- مدیر صادرات شرکت چینی زرین ایران گفت: چینی زرین ایران قدیمی ترین مشارکت کننده ایرانی در نمایشگاه آمبیانته آلمان است و از سال ۱۹۹۹ همه ساله در این نمایشگاه حضوری پرقدرت و آبرومند داشته و امسال در تدارک برای بیست و دومین حضور خود در این نمایشگاه هستیم.

چینی زرین قدیمی ترین مشارکت کننده ایرانی در نمایشگاه Ambiente فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه ایزد توکلیان مدیر صادرات شرکت چینی زرین ایران گفت: شرکت چینی زرین ایران، شرکتی خانوادگی و متعلق به خانواده قصاعی است که سابقه آن به بیش از 130 سال پیش در نطنز بر می گردد. این شرکت هم اکنون با حدود 1400 نفر پرسنل یکی از بزرگترین، مجهزترین و به روزترین صنایع تولید ظروف چینی در جهان به شمار می رود. محصولات این شرکت تا کنون به بیش از 20 کشورعمدتا اروپایی صادر گردیده و بارها به عنوان صادرکننده نمونه کشور برگزیده شده است. شرکت چینی زرین ایران تنها تولید کننده ظروف چینی با دکور داخل لعابی در ایران است. این محصولات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی بوده و ثبات رنگ و طرح و نقش آنها بطور مادام العمر تضمین گردیده است.

    وی افزود: غرفه شرکت چینی زرین ایران با مساحت 120 متر مربع در مدخل ورودی سالن 4 و در کنار بزرگان صنعت چینی و شیشه و بلور جهان از جمله آرکروک فرانسه، شوت، اشپیگلا، ویلری اند بوخ آلمان و ... قرار دارد. محصولات چینی زرین ایران را انواع سرویسهای غذا خوری، چایخوری و قهوه خوری خانگی و همچنین انواع قطعات هتلی و رستورانی با بالاترین کیفیت جهانی تشکیل می دهند. امسال نیز قصد داریم تنوع قابل توجهی از محصولات خانگی و هتلی و رستورانی با فرمهای بدیع و طرح های جدید را در معرض دید بازدیدکنندگان ازسراسر جهان قرار داده و با جذب مشتریان صادراتی جدید علاوه بر معرفی محصولات با کیفیت ایرانی به جهانیان، نیازهای ارزی خود برای واردات مواد اولیه و قطعات را تامین نماییم.

    توکلیان در ارزیابی از رقبای جهانی و منطقه ای افزود: مشتریانی این نمایشگاه از چهار گوشه دنیا برای بازدید و خرید محصولات مراجعه می کنند و شامل مشتریانی از کشورهای همجوار ایران، از جمله ترکیه، آذربایجان، عراق، روسیه، کشورهای CIS (مثل ازبکستان، قزاقستان و ترکمنستان) همچنین ارمنستان، گرجستان، دبی، کویت، عمان، قطر و بعضا کشورهای اروپایی مثل اسلونی، رومانی، کوزوو، نروژ و اسپانیا هستند. رقیب ما در بازارهای جهانی به لحاظ قیمت، کشور چین است که محصولاتی با کیفیت پایین در بازار عرضه میکند. در هر حال با در نظر داشت قیمت و کیفیت همواره  سعی بر آن داشته ایم که محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به بازارهای داخلی و جهانی عرضه نماییم.

    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت   (Ambiente2020) در تاریخ 18 الی 22 بهمن 1398 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو  دفتر این نمایشگاه در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت