چینی تقدیس نمونه های کمیاب چینی جهان را در آمبیانته به نمایش می گذارد

عصر نمایشگاه- نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر فروش چینی تقدیس گفت: بازدید کنندگان زیادی از غرفه چینی تقدیس در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت بازدید به عمل می آورند که متحیر از وجود نمونه های کمیاب چینی جهان در این شرکت می‌باشند.

چینی تقدیس نمونه های کمیاب چینی جهان را در آمبیانته به نمایش می گذارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه مهدی مرادی بیدهندی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر فروش چینی تقدیس گفت:  شرکت صنایع چینی تقدیس ، که در سال 1384 با هدف تولید انواع سرویس چینی ، سرویس چینی مناسب جهیزیه عروس ، انواع ظروف چینی خانگی ، ظروف چینی هتلی و ظروف چینی رستورانی  به بهره برداری رسمی رسید ، با وجود گذشت زمان کوتاهی از آغاز فعالیت خود توانست با جذب و بکارگیری مدیران ، کارشناسان داخلی و خارجی و با تکیه بر فناوری بالای تولید و دانش متخصصین متعهد و بهره گیری از دانش روز دنیا و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی ، در ردیف یکی از بهترین تولیدکنندگان چینی مظروف در دنیا قرار گیرد . لازم به ذکر است ظرفیت تولید این واحد تولیدی سالیانه 9000 تن چینی بوده و تعداد 900 نفر پرسنل در سه شیفت کاری مشغول به کار می باشند.
    وی افزود: یکی از خواص جالب توجه ظروف صنایع چینی تقدیس خاصیت چربی گریزی آن است که این ظروف چینی بدون احتیاج به مواد شوینده قابل شستشو است.این خاصیت به خاطر پوشش نانویی است که روی ظروف چینی قرار دارد.که این قابلیت ( ظروف چینی با پوشش نانو ) این شرکت را از بقیه تولید کنندگان ظروف چینی در جهان متمایز می کند.
    بیدهندی افزود: ظروف چینی تقدیس دارای طرح های بسیار متنوعی است که سلیقه هر فردی را شامل شود ظروف چینی با طرح پرنسس ، طرح فیوچر، طرح امپریال ، طرح فلت برجسته ، طرح فلت ، طرح کویین ، طرح گرد ، طرح رلیف ، طرح هتلی و طرح لوییز از جمله طرح های چینی صنایع تقدیس است
    نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر فروش چینی تقدیس در ارتباط با حضور این شرکت در نمایشگاه آمبیانته گفت: امسال پنجمین سالی هست که در این نمایشگاه با غرفه ای 120 متری حضور داریم و حضور پر رنگ تری در خصوص  ظروف هتلی، نمونه جدیدی از ظروف سرامیکی و قالب های جدید حوزه آشپزخانه خواهیم داشت. در قسمت  فروش نیز ، ما به دنبال جذب عمده خریدارهای چینی در سراسر جهان هستیم.

    بیدهندی در ارتباط با رقبای جهانی عنوان کرد: در خصوص رقبا باید به عرضتان برسانم که هر ساله با توجه به سیل عظیمی از تولید کنندگان چینی در داخل ایران و حوزه آسیا و اروپا و آمریکا، بازدید کنندگان زیادی از غرفه چینی تقدیس بازدید به عمل می آورند که متحیر از وجود نمونه های کمیاب چینی در جهان در این شرکت می‌باشند. ما هر سال با وجود غرفه سازی ناب ایرانی و منحصر به فرد خود و نمونه های کیفیت عالی با استاندارد های روز جهان افرادی زیادی را با هنر ایرانی آشنا میکنیم. بازدید کنندگان این شرکت نیزعمدتا از اروپا و آمریکای جنوبی و لاتین هستند که تا به امروز موفق به صادرات به این کشورها بوده ایم.

    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت   (Ambiente2020) در تاریخ 18 الی 22 بهمن 1398 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو  دفتر این نمایشگاه در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت