راهنمای دوم مراکز نمایشگاهی برای مدیریت عواقب Covid-۱۹ منتشر شد

عصر نمایشگاه- مراکز نمایشگاهی و همایش ها در سراسر جهان به طور فزاینده ای در مبارزه جهانی با بیماری همه گیر Covid-۱۹ به بیمارستان های موقت و مراکز بهداشتی تبدیل می شوند ، انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی UFI و انجمن جهانی مراکز همایش و کنگره AIPC نشریه مشترک خود را با عنوان "راهنمای دستورالعمل Covid-۱۹" برای مدیریت شرایط منتشر کردند.

راهنمای دوم مراکز نمایشگاهی برای مدیریت عواقب Covid-۱۹ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، آلوسیوس آرلاندو رئیس سنگاپوری AIPC گفت: "این دومین راهنما برای تسهیل مدیریت در شرایط همه گیری ویروس است که توسط AIPC و UFI ظرف چند هفته تولید می شود و برای بسیاری از اعضای ما که از آنها خواسته می شود از این طریق مشارکت داشته باشند ، بسیار مهم است. در نتیجه حرفه ای بودن ، سخاوتمندی و تخصص اعضای AIPC و UFI - به ویژه افرادی که در کارگروه ایمنی و امنیت ما عضو هستند - برخی از آخرین بینش های و دستورالعمل هل را شامل می شود.

    وی افزود: دلایل تبدیل شدن به یک مرکز موقت اضطراری ، از بیماری همه گیر گرفته تا بلایای طبیعی ، متفاوت است. همین امر به معنای اهداف خاص هر تبدیل دیگر است - بنابراین این راهنما با در نظر گرفتن تمامی این احتمالات تنظیم شده است.

    مری لارکین ، رئیس انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی نیز گفت: "بسیاری از همکاران ما در سراسر جهان مجبور هستند که مراکز خود را برای ارائه نقش های کلیدی در مقابله با عواقب ناشی از کووید 19 به خدمت بگیرند و بسیاری دیگر به ناچار پیروی می کنند." "با این حال ، تجربه تبدیل به مرکز استفاده اضطراری - و مجدداً راه اندازی مجدد پس از پایان بحران" در حال حاضر محدود است. این راهنما به کلیه اماکن عضو کمک می کند در شرایطی که به طور فزاینده از آنها خواسته می شود و یا مجبور می شوند به عنوان مراکز موقت اضطراری فعال شوند در یک نقش استثنایی که مخصوصاً برای آن طراحی نشده بودند بهتر عمل کنند.
    این راهنما هم راهکار و هم چارچوبی که در آن مراکز می توانند فعالیت های خود را سازماندهی کنند ارائه میدهد تا از اطلاعات و تجربیاتی که بر اساس اقدامات بسیاری از مراکز در سراسر جهان جمع می شوند ، استفاده کامل کنند.
    لارکین افزود: "هرقدر این تبدیل ها چالش برانگیزتر باشند ، به ناچار منجر به افزایش قابلیت های کلی در دراز مدت و تقویت توانایی های مراکز برای آینده می شوند."

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت