جلسه هم اندیشی مدیران و مجریان نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شد

عصر نمایشگاه- نشست هم اندیشی برنامه ها و راهبردهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب صبح امروز با حضور محمدرئوف قادری مدیرعامل، معاونین و مدیران این مجموعه به همراه مدیران شرکتهای برگزار کننده نمایشگاهی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شد.

جلسه هم اندیشی مدیران و مجریان نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب،  در جلسه هم‌اندیشی با رویکردی هم افزایانه، رویدادهای اخیر آسیب شناسی و چالش ها و سناریوهای پیش رو بررسی شد.

    محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین الملی شهرآفتاب در این نشست صمیمی با تبریک سال نو خاطر نشان کرد: سایت های نمایشگاهی با مجریان خود شناخته می شوند و ما باور داریم که باید درکنار یکدیگر همکاری های همه جانبه و هم راستا برای ارتقا صنعت نمایشگاهی داشته باشیم.

    وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر انقلاب افزود:یکی از ابزارهای جهش تولید صادرات است و یکی از مهمترین مولفه های صادرات نیز نمایشگاه ها هستند،بنابراین امسال اهمیت صنعت نمایشگاهی بیش از سال های گذشته است زیرا اگر نتوانیم تولیدات کشور را با قدرت به دنیا و به خصوص کشورهای منطقه معرفی کنیم،جهش تولید رخ نمی‌دهد.

    قادری با اشاره به چالش های صنعت نمایشگاهی گفت: تحریم،رقابت نابرابر دولتی به عنوان دو چالش اصلی صنعت نمایشگاهی مطرح است که خصوصی شدن و خروج دولت از امر تصدی گری به اضافه زنده نگه داشتن رویدادهای نمایشگاهی،استفاده از ابزارهای نوین و تدام گفت و گوی صاحبان صنعت نمایشگاهی اهم راه های برون رفت از این چالش هاست و خوشبختانه با حضور آقای مدرسی خیابانی قائم مقام محترم وزارت صمت دورنمای این صنعت روشن است.

    در ادامه این جلسه کامبیز معتمد وزیری معاون  امور نمایشگاه شهرآفتاب با اشاره به شرایط خاص کشور و بحران جهانی کرونا سناریوهای پیش روی صنعت نمایشگاهی را تشریح  و از برنامه های آتی نمایشگاه شهرآفتاب به منظور حمایت از برگزارکنندگان خبرداد.


    در ادامه جلسه مدیران شرکت های برگزاری نمایشگاه به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند و مقررشد جلسات هم اندیشی به صورت دوره ای برگزار گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت