رئیس انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی تاکید کرد:

همدلی صنعت نمایشگاهی جهان با صنایع مختلف در شرایط دشوار

عصر نمایشگاه- رئیس انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی با تاکید برهمدلی صنعت نمایشگاهی جهان با صنایع مختلف در شرایط کنونی بیانیه ای صادر کرد.

همدلی صنعت نمایشگاهی جهان با صنایع مختلف در شرایط دشوار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، در بیانیه مری لارکین  رئیس انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی آمده است: شیوع ویروس کرونا بر نمایشگاه های جهان و صنعت نمایشگاهی تاثیر گذاشته است به طوری که همه ما می دانیم در این شرایط رویدادهای مختلف به تعویق افتاده و یا لغو شده اند.

    در همین راستا، انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی با اعضای خود در تمامی نقاط جهان همکاری می کند تا به این موقعیت واکنش مناسبی نشان دهند.
    ما در همدلی و پشتیبانی از همه کسانی که چه مستقیم و چه غیر مستقیم، تحت تاثیر شیوع کووید-19  قرار گرفته اند، ایستاده ایم.
    ماهیت وجودی نمایشگاه ها و صنعت نمایشگاهی به طور کل این است که جایگاهی باشند برای برقراری ارتباط، ملاقات، تجارت،همکاری مردم و صنایع .
    این گردهمایی ها بخصوص در شرایط بحران اهمیت دارند، ما متعهد هستیم تا هرگاه امکان داشته باشد فرصت هایی از این دست تامین کنیم. بخصوص مشاغل کوچک و متوسط در تمامی صنایع به نمایشگاه ها وابسته اند و مانند تمامی انواع نمایشگاه ها، آن ها نیز حامی اقتصاد در سرتاسر جهان هستند.
    ما به عنوان نمایندگان صنعت نمایشگاهی متعهد هستیم در سرتاسر جهان و هرجایی که بتوانیم این مکان های ملاقات مورد نیاز را فراهم کنیم. اما هرگاه مساله سلامت و بهداشت مطرح می شود ما به متخصصان این زمینه متکی خواهیم بود، از هیات های جهانی مانند سازمان بهداشت جهانی گرفته تا مقامات بهداشتی کشوری، منطقه ای و  محلی و در هر کجا نمایشگاه های مان را برگزار می کنیم، ما توصیه آن ها را دنبال کرده تا امنیت مشارکت کنندگان را تضمین نماییم.
    ما تاکید می کنیم که حامی جوامع و بازارهایی خواهیم بود که در خدمت آن ها هستیم،در دوران پرچالش و پرتنش امروز نیز مقاومت خواهیم کرد. در همین راستا، ما آمادگی داریم تا بار دیگر این حقیقت را ثابت کنیم و نقش خود را در فائق آمدن بر موقعیت جاری ایفا خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت