مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس :

گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی فارس

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی فارس عصر دیروز گشایش یافت .

گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی استان فارس با حضور 70 شرکت از کشور و نمایندگان محصولاتی از کشور‌های خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.
    سید محمود موسوی افزود: امسال نمایشگاه کشاورزی استان فارس به عنوان یکی از نمایشگاه‌های برتر حوزه صنایع کشاورزی کشور، در مساحتی بیش از 9 هزار مترمربع در چهار سالن بهار، سرو، نرگس و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاهی برگزار می‌شود.
    وی گفت: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان تولید و عرضه انواع ماشین آلات حوزه کشاورزی، کود، سم، بذر و تجهیزات آبیاری است که از سراسر نقاط کشور از جمله استان‌های فارس، تهران، اصفهان، قزوین، یزد، خراسان رضوی، مرکزی، بوشهر، قم، اردبیل، گلستان، سمنان وکردستان و نمایندگان محصولاتی از کشور‌های اسپانیا، ترکیه، چین، لهستان، هند و عمان در این نمایشگاه حضور دارند.
    موسوی گفت: با تعاملات با استانداری فارس، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، نمایشگاه‌های بین المللی فارس به عنوان نخستین مرکز نمایشگاهی کشور با دریافت دستورالعمل‌های نمایشگاهی و بهداشتی، مراقبتی، در محیط کاملا ضد عفونی شده و مراقبت شده و با عرضه امکانات بهداشت فردی و جمعی و حفظ فاصله‌های اجتماعی، رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در غرفه بندی و رفت و آمد‌ها بازگشایی می‌شود.
    وی افزود: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس افزود: موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی استان فارس و همچنین فراوانی محصولات و فعالیت‌های کشاورزی در استان، توانمندی‌های گسترده و امکانات بالقوه و بالفعلی را ایجاد کرده است که با توجه بیشتر مسئولان، تولید کنندگان و فعالان این بخش می‌توان با استفاده از این توانمندی‌ها گردش بهتر چرخه‌ی اقتصادی استان و جهش تولیدات داخلی را رقم زد.
    استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای بازدید از سالن‌ها الزامی است.
    علاقه مندان، متخصصان و فعالان حوزه صنعت کشاورزی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، تا روز جمعه مورخ 23 خرداد 1399 هر روز از ساعت 17 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت