مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران تاکید کرد:

برندسازی، ضرورت امروز صنعت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی

برگزاری نمایشگاه های تخصصی فرصتی برای توسعه بازارهای داخلی و خارجی

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در خصوص بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: حمایت جدی از تولیدات داخلی سلامت محور و برندسازی محصولات، از ضروریات امروز صنعت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی است.

برندسازی، ضرورت امروز صنعت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا، بهمن حسین زاده افزود: باید ظرفیت های تولید محصولات و تولیدات آرایشی و بهداشتی با اولویت کاهش واردات و ارزبری، در الویت قرار گیرد.

    وی اضافه کرد: صنعت نمایشگاهی کشور از حمله فرصت های موجود برای عرضه توان داخلی و معرفی توانمندی های تولیدی کشور در این خوزه است.

    حسین زاده ادامه داد: همزمان با افزایش کیفیت تولیدات و امکان رقابت آنها با محصولات مشابه خارجی، ظرفیت های جدید صادراتی نیز برای کشورمان فرآهم می کند.

    وی با اشاره به اینکه محصولات بهداشتی و آرایشی با سلامت و تندرستی مردم سرکار دارند افزود: ایران در مصرف مواد بهداشتی و آرایشی در رتبه زیر ده دنیا قرار دارد و با محدودیت در واردات بی رویه، وزارت صمت به دنبال تقویت زیر ساخت ها، تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از برندسازی ملی است.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران اعلام کرد: با سیاست های درست، واردات بیش از 80 درصد لوازم بهداشتی و آرایشی برای تقویت داخلی سازی متوقف شده است که در پی آن دست اندرکاران و فعالان صنعتی داخلی مسولیت تولید و تامین مصرف داخلی با افزایش سطح کیفی و تنوع محصولات به روز تر و صادرات محور را بر عهده دارند.

    حسین زاده گفت: رفع موانع، تبلیغ فرهنگ سازی موثر، بسته بندی مناسب و کیفیت افزایی را باعث کاهش قطع وابستگی به کالاهای مشابه خارجی است.

    وی برگزاری نمایشگاه مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی را با سابقه 26 دوره برگزاری موفقیت آمیز یکی از معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی در سطح نمایشگاههای داخلی دانست و در خاتمه اضافه کرد: برگزاری4 روزه این نمایشگاه کمک موثری به تبادل اطلاعات، هم افزایی، بازاریابی، توسعه تعاملات اقتصادی و تجاری با عرضه و نمایش آخرین دستاورد ها می نماید و در راستای تحقق جهش تولید بوده و فرصتی برای توسعه بازارهای داخلی و خارجی قلمداد می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت