«گرگ‌ومیش»؛ بازنمایی هنر در دوران کرونا

عصر نمایشگاه- نمایشگاه گروهی آثار نقاشی و مجسمه‌سازی «گرگ و میش» با هدف بازنمایی وضعیت هنر و هنرمندان در دوران همه‌‏گیری کرونا از جمعه پیش‌رو (چهاردهم شهریور) در فرهنگسرای نیاوران برپاست.

«گرگ‌ومیش»؛ بازنمایی هنر در دوران کرونا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران آثار نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه‏‌سازی «گرگ و میش» به نمایشگاه ‌گردانی بابک انالو به مدت 13روز روی دیوارهای گالری فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. در این رویداد آثاری از هنرمندان نسل میانه و هنرمندان جوان که غالبا گرایشی هویتی به هنر ایرانی دارند در کنار هم قرار گرفته است.
    احسان ارجمند، فاطمه پاشا، ساوالان جماعتی، ابراهیم حقیقی، سارا راه انجام،حسن روح الامین، هادی روشن ضمیر، سیما شاهمرادی، ترانه صادقیان، حمیدرضا فتوحی، محمد هادی فدوی، نیلوفر قادری نژاد، میترا کاویان، مرتضی گودرزی، جمشید مرادیان، میثم نژاد رسولی، مرجان نعمتی، ناصر محمدی، داور یوسفی و آرمان یعقوب پور  هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه گروهی شرکت کرده اند.
    در بیانیه نمایشگاه‏ «گرگ و میش»آمده است:
    دنیای ما اکنون وضعیتی را تجربه می‌‏کند که دهه‌‏هاست برای بشر ناشناخته و تجربه نشده است و حتی این توهم را موجب شده بود که گویی دوران بیماری‌‏های همه‏‌گیر به تاریخ پیوسته است. اما حالا زخم عمیقی به زخم‏‌های جامعه اضافه شده و راه گریزی هم نیست. این شرایط تا مدت نامعلومی جاری خواهد بود و این خود بر دهشت بحران می‏‌افزاید...

    اما در این میانه هنرمندان بیش از پیش دیده شدند و گویا رسالت تاریخی هنر دوباره خودش را به رخ کشید؛ اگر بیاندیشیم که یکی از کارکردهای هنر کاتارسیس است و هنرمند نه به عنوان فرد که به عنوان روح آگاه زمانه و جامعه عمل می‌‏کند، این التیام‌‏بخشی و آگاهی‌‏افزایی در روزگار کرونا خودش را به نمایش گذاشت.

    علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه تا 27 شهریور می توانند با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت 10 الی  19 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت