مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد:

عرضه آخرین فناوری های روز و دستاوردهای صنعت کشاورزی در نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی

بسترسازی برای ارتقای سطح مبادلات تجاری و توسعه صادرات غیر نفتی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور ارایه و معرفی بهتر پیشرفت های فنی، صنعتی و عرضه آخرین فناوری های روز و دستاوردهای صنعت کشاورزی آگروفود، نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی به مدت ۴ روز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دایر می باشد.

عرضه آخرین فناوری های روز و دستاوردهای صنعت کشاورزی در نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا، بهمن حسین زاده افزود: نمایشگاه هایی از این دست نقش مهمی در ارتقای دانش فنی و مهندسی، تبادل اطلاعات روز، معرفی کسب و کارهای نو پا، و معرفی توان شرکت های دانش بنیان در این حوزه را خواهد داشت و موجب رونق و رقابت سالم در این صنعت می شود.

    وی اضافه کرد: ایران در زمره کشورهای پیشگام در تولید محصولات متنوع کشاورزی، لبنی و مواد غذایی بوده است که با روند توسعه و تحقق سیاست ها، این بخش می تواند سهم مناسبی در صادرات غیر نفتی داشته باشد.

    حسین زاده با اشاره به رقابت در روند صنعتی شدن کشاورزی و فاصله گرفتن از کشاورزی سنتی به مدرن گفت: با تکیه بر توان داخلی، در نمایشگاه امسال تلاش شده است زمینه حضور تولید کنندگان موفق و فناوران فعال این حوزه فرآهم آید.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعتی، ابداعات و فرآورده های جدید در معرض دید متخصصان قرار می گیرد و با ایجاد بستر مناسب ارائه نیازها به ارتقای صنعت کشاورزی و مواد غذایی کمک می نماید.

    حسین زاده افزود: اقدامات مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی توانمند سازی و رونق اقتصاد روستایی با نوسازی و راه اندازی واحد های تولیدی و صنعتی و کشاورزی در دولت به سرانجام رسیده است که با افزایش بهره وری می تواند نوید بخش خودکفایی کامل و توسعه صادرات محصولات متنوع ایرانی را به همراه بیاورد.

    وی با اشاره به نقش روز افزون نمایشگاه ها در رشد و توسعه صنعتی ایران به ثبات در تصمیم گیری و سیاست گذاری درست در حوزه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی از مجاری نمایشگاه های تخصصی صادرات محور افزود: بازار سازی، بسته بندی با کیفیت، تبلیغات و برند سازی و برآورده ساختن نیاز های کشورهای همسایه از مهمترین ضروریات توسعه فرآورده های کشاورزی و غذایی است که اعتماد لازم را در خریداران و بازرگانان خارجی پر رنگ تر می نماید.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تصریح کرد: با توجه به نیروی انسانی ماهر دانش آموختگان و متخصصان کار آزموده، خاک حاصلخیز، تنوع اقلیم و آب و هوای مناسب ایران با قابلیت های کم نظیری در کشاورزی و صعنت غذا برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت