مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران مطرح کرد:

رسانه های تخصصی را عضو رسمی خانواده صنعت نمایشگاهی می دانم

عصر نمایشگاه- حسن زمانی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران در نشست با رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی گفت: رسانه های تخصصی را عضو رسمی خانواده صنعت نمایشگاهی می دانم.

رسانه های تخصصی را عضو رسمی خانواده صنعت نمایشگاهی می دانم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، صبح امروز نشستی با حضور مدیرعامل و معاونین نمایشگاه بین المللی تهران با رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی برگزار شد. در ابتدای این نشست حمیدرضا آملی، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران از رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی به عنوان حلقه وصل یاد کرد و افزود: در بحث رسانه انعکاس خبری نمایشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این رسانه ها هستند که قبل، حین و بعد از برگزاری نمایشگاه ها را پوشش می دهند. این پوشش از رونمایی پوستر نمایشگاه تا پیگیری قول های  مدیران مربوط به هر صنف و صنعت را شامل می شود و همچنین رسانه ها نوعی آسیب شناسی انجام می دهند تا نقاط ضعف و قوت نمایشگاه شناخته شود.

    در ادامه پس از معرفی نمایندگان رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی و طرح موضوعات، حسن زمانی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت:
    ضمن تشکر از حضور عزیزان میخواهم قبل از هر چیز رزومه رسانه ای خود را خدمت دوستان بگویم. افتخار من این است که 25 سال است مدیر مسئول نشریه ای در استان همدان هستم که پنج استان را زیر پوشش دارد. همچنین به مدت چهار سال مدیر مسئول نشریه ایثار سازمان صدا و سیما بودم.
    وی ادامه داد: اولین درخواست من از رسانه ها این است که در این پروژه بزرگی که شروع شده است  کنار ما و همراه ما باشید. ما شما را همراه و در کنار خود می بینیم نه در مقابل خود.
    زمانی افزود: مسئله مهم تر این است که بنده شما را عضو رسمی خانواده صنعت نمایشگاهی می دانم. کار تخصصی شما کاری است که می تواند در ادامه راه بسیار ما را کمک و یاری کند و شماها قطعا می توانید در ادامه راهی که ما شرع کردیم نورافکن هایی  باشید که راه را برای ما روشن می کنید.
    وی در خصوص اکسپو 2020 دوبی نیز گفت: این یکی از جاهایی است که ما به عنوان جمهوری اسلامی می توانیم افتخار کنیم که در آن جایگاه بزرگی را داریم و بدست خواهیم آورد. مطمئن باشید این کار بزرگ تجاری ، صنعتی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی در شان نام جمهوری اسلامی توسط شرکت نمایشگاه ها عملیاتی خواهد شد. پاویون ایران خوشبختانه در حال ساخت است وپیشرفت خوبی داشته و ما انشاالله بر اساس برنامه ای که داریم کار را پیش خواهیم برد.
    وی در پایان افزود: شاید برای شما جالب باشد بنده به عنوان نماینده مجلس 25 سال پیش اساس نامه این نمایشگاه را مصوب کردم و فکر نمی کردم بعد از 25 سال بیایم و اساس نامه ای را که خود مصوب کردم را اجرا کنم این است که اطمینان داشته باشید فردی که امروز این جا نشسته است اشراف به تمامی موضوعات نمایشگاهی دارد و تنها به کمک شما برای ادامه راه نیاز دارد.
    همچنین قبل از این نشست تفاهم نامه همکاری شرکت سهامی نمایشگاه ها با اتاق تعاون ایران در حضور اصحاب رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی منعقد گردید.

    عکس: علی قاصدی

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت