معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

نمایشگاه بین‌المللی خرما در بوشهر گشایش یافت

عصر نمایشگاه- معاون اقتصادی استاندار بوشهر از گشایش نمایشگاه بین المللی خرما در بوشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور فعالان خرما از ۱۰ استان کشور برپا شده است.

نمایشگاه بین‌المللی خرما در بوشهر گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، علی باستین چهارشنبه 28 دی در آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته در بوشهر با بیان اینکه در این نمایشگاه، توانمندی 10 استان در عرصه تولید خرما و فرآورده‌های جانبی عرضه شده است اظهار کرد: استان بوشهر در عرصه تولید خرما از ظرفیت بالایی برخوردار و یکی از قطب‌های تولید این محصول است.

    وی با اشاره به تولید 165 هزار تن خرما در استان بوشهر تصریح کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان این محصول، کشاورزان و صاحبان صنایع فرآوری خرما اقدامات لازم انجام می‌شود.

    معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حل مشکلات فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی از جمله خرما و فرآورده‌های آن جشنواره و نمایشگاه خرما برپا شده است گفت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته در 55 غرفه به مساحت یک‌هزار و 900 متر مربع به مدت چهار روز برپا شده است.

    باستین با بیان اینکه نمایشگاه خرما تا 30 دی ماه برپا است و از ساعت 17 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است ادامه داد: همزمان با نمایشگاه بین‌المللی خرما، نخستین نمایشگاه کشاورزی، دام و طیور راه‌اندازی شده است.

    وی برگزاری نمایشگاه را فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات، دستیابی به فناوری‌های نوین علمی، تسهیل در ارتباط بین شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی دانسته و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها تاثیر به‌سزایی در بهبود اقتصاد محلی استان بوشهر دارد.

    معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر از برپایی میز خرما در اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد و گفت: فردا با حضور فعالان خرما از استان‌های خرماخیز و همچنین نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت خارجه و وزارت جهاد کشاورزی و سازمان توسعه تجارت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان در بوشهر، میز خرما برپا می‌شود که تاثیر زیادی در رونق این محصول خواهد داشت.

    باستین تصریح کرد: امسال پیگیری‌های متعددی برای بهبود وضعیت معیشتی نخلداران و تسهیل صادرات و رونق بازار داخلی خرما انجام شده که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت