اعلام آمادگی مدیریت نمایشگاه شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شهرآفتاب گفت: از همین امروز اعلام می‌کنیم که این مجموعه آمادگی برگزاری نمایشگاه کتاب را در سال آینده دارد.

اعلام آمادگی مدیریت نمایشگاه شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، عباس تقدسی‌نژاد؛ مدیرعامل شهرآفتاب با اشاره به اینکه سال گذشته آغاز شروع فعالیت جدید مجموعه شهرآفتاب بود، اظهار کرد: در سال گذشته 40 موضوع برای برگزاری نمایشگاه تنظیم شد که در نهایت 30 نمایشگاه برگزار شد که البته برخی از موضوعات با هم یکی بودند.

    وی در مورد تقویم نمایشگاهی شهرآفتاب در سال جدید گفت: اولین نمایشگاه شهر آفتاب از 8 تا 12 خردادماه برگزار می‌شود که نمایشگاه سنگ ساختمانی، معدن و تجهیزات وابسته است.

    تقدسی‌نژاد با بیان این‌که در سال گذشته مسئولان قرارداد برگزاری نمایشگاه نفت را در شهر آفتاب منعقد کردند و قرار بود در اردیبهشت‌ماه سال جاری این نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شود، اظهار کرد: اما متاسفانه شاهد بودیم بنا به دلایلی که بعدا آن را اعلام خواهم کرد مدیران نفتی قرارداد برگزاری نمایشگاه نفت در شهرآفتاب را کنسل کردند و این لغو نمایشگاه در حالی بود که ما به دلیل برگزاری نمایشگاه نفت که قرارداد آن را امضاء هم کرده بودیم در تقویم نمایشگاهی اردیبهشت هیچ نمایشگاه دیگری را قرار نداده بودیم و حتی برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب را نیز از دست دادیم.

    مدیرعامل شهرآفتاب با اشاره به اینکه ما در این نمایشگاه آمادگی برگزاری نمایشگاه کتاب را داریم، تصریح کرد: حتی امسال در اوایل سال ما جلسه‌ای را با مسئولان وزارت ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب اعلام کرده‌ایم و آنها گفتند که نیازمند به یک فضای 50 هزار متر مربعی دارند و ما نیز به آنها اعلام کردیم که مشکلی برای تامین این فضا وجود ندارد چرا که در نمایشگاه شهرآفتاب 130 هزار مترمربع است که حدود 50 هزار مترمربع آن به طور کامل در اختیار نمایشگاه شهرآفتاب قرار دارد.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده نمایشگاه کتاب در محل نمایشگاه شهرآفتاب برگزار خواهد شد، گفت: در این زمینه ما آمادگی‌ خود را اعلام کرده‌ایم و مشکلی را در بحث برگزاری نمایشگاه نداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت