دبیرکل ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری خبر داد

نمایشگاه «پژوهش و فناوری» در خراسان شمالی دایر می شود

عصر نمایشگاه- دبیرکل ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در مرکز خراسان شمالی خبرداد و گفت: این نمایشگاه ۱۴ تا ۱۸ آذرماه در بجنورد برپا می‌شود.

سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

نمایشگاه «پژوهش و فناوری» در خراسان شمالی دایر می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، احمد محقر از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش از 14 تا 18 آذرماه سال جاری در بجنورد خبر داد و گفت: آثار پژوهشی موسسات و مراکز آموزش عالی و دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیرکل ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه همانند هر سال کمیته علمی جشنواره ایده‌های برتر هفته پژوهش بر عهده دانشگاه بجنورد است، یادآورشد: هم اکنون آثار پژوهشی و ایده‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و داوری‌ها نیز همزمان با برپایی نمایشگاه انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه بجنورد یادآورشد: افراد و علاقه‌مندان باید ایده‌هایی که قابلیت اجرا، تجاری‌سازی و در نهایت تولید محصول را دارد به این جشنواره ارسال کنند.

محقر با بیان اینکه محل برپایی این نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: آئین اختتامیه جشنواره نیز با معرفی پژوهشگران برتر و صاحبان دارای ایده در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: به احتمال فراوان مدیرکل پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آئین اختتامیه این جشنواره حضور یابد.

برچسب ها

نمایشگاه پژوهش و فناوری
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا