جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند در تیرماه

عصر نمایشگاه- جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند با تلاش مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند آب، برق و انرژی پژوهشگاه نیرو و در راستای جریان سازی و ایجاد بستری برای پرورش و ارائه ایده ها و دستاوردهای فنی و پژوهشی دانشجویان، اساتید، دانش‏ آموختگان دانشگاه ‏ها، کارآفرینان و صاحبان ایده‏ های کسب و کار در زمینه شبکه هوشمند، محصولات و خدمات هوشمند، شهر و ساختمان هوشمند راه اندازی شده است.

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند در تیرماه

 به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایران آنلاین ؛  از طرفی به دلیل تقارن با برگزاری نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند ایران (Iran Smart Expo 2017 – ISE 2017)، امکان ارتباط نزدیکتر با صنعت و آشنایی با کسب و کارهای فعال در زمینه هوشمندسازی و نیازهای صنعت نیز فراهم خواهد بود.
در این جشنواره، شرکت کنندگان با مفاهیم و اصول کسب و کار آشنا می‏ شوند و در محیطی رقابتی نسبت به آماده سازی و ارائه طرح خود اقدام خواهند نمود. طرح‌های برتر علاوه بر تقدیر و کسب جوایز نقدی، از اولویت جهت بررسی امکان جذب در مراکز رشد و شروع کسب و کار نوپا، ارائه خدمات پشتیبانی و تجاری سازی محصول، مشاوره و آماده ‏سازی جذب سرمایه‏ گذاران و... برخوردار خواهند شد.
ثبت ‌نام برای جشنواره از 9 خرداد 1396 آغاز شده و تا 5 تیر ادامه دارد. این جشنواره از  17تیر  آغاز و تا  23 تیر ادامه دارد.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر و نحوه ثبت نام در رویدادهای مذکور می توانید به وبسایت جشنواره به نشانی www.iransmartcup.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا